TEAM TRAFIKKSKOLE BERGEN

// I samarbeid med Team trafikkskole

Heihei!

Mange av dere virker veldig interesserte i at jeg skal ta lappen og egentlig alt rundt det, så derfor skal jeg selvfølgelig fortelle 🙂 Endelig er jeg i gang med lappen på ordentlig, og jeg har funnet den beste trafikkskolen her i Bergen. Det er Team trafikkskole, som ligger sentralt til i Strandgaten 223! De er virkelig så flinke, profesjonelle og utrolig hyggelige. Jeg føler at jeg er i de tryggeste hender og er supermotivert! Til informasjon tar jeg automat-lappen, og det er rett og slett fordi jeg personlig ikke ser noe grunn til å ta manuell-lappen. Alle jeg kjenner har automatbil, jeg har planer om å kjøpe automatbil og ja.. Dere ser tegninga. Planen er å ha lappen innen jul, og det krysser jeg alle fingre for at jeg får til! ♥

Må legge til at jeg kunne ikke vært mer fornøyd med kjørelæreren min. Han anbefaler jeg virkelig på det sterkeste! Kan absolutt alt og litt til, er utrolig hyggelig og en veldig avslappende person å ha ved siden av seg når man kjører. Vi kan vel alle innrømme at man er litt stresset i starten når man kjører bil, så å da ha en så tålmodig og rolig kjørelærer er virkelig gull verdt. Dessuten liker jeg at han er ung, da har man litt mer til felles og praten flyter kanskje litt bedre enn med en som feks er 50 år+ 🙂

Her har dere Ronny! 

Bilen jeg kjører er en hybridbil fra BMW og den er rett og slett helt fantastisk! Veldig god å kjøre 🙂

Jeg kjenner jeg begynner å bli ganske trygg på bilen nå, noe som er sykt deilig! Synes det er supergøy å kjøre og gleder meg alltid til kjøretimer 🙂 Jeg og Ronny kjører 2-3 ganger i uken hvor vi har dobbeltime, altså 1 t og 30 min. Kommer til å oppdatere dere mer med lappen underveis, men nå vet dere i alle fall litt mer! Dere finner forresten også Team trafikkskole på facebook HER eller på instagram @teamtrafikk ♥

37 kommentarer
    1. Greit nok ag du skriver at innlegget er i samarbeid med kjøreskolen, men at du ikke skriver hva slags samarbeid det dreier seg om er sleipt. Hvem som helst ville skrevet dette om kjøreskolen hvis de f.eks. Fikk sponset kjøretimer, lappen eller deler av den. Fremstår ikke veldig redelig. Noe du bør tenke på 🙂

    2. Anonym: Når har en blogger noen sinne skrevet hva et samarbeid dreier seg om? Vi skriver feks “annonse”, og da aner du ikke hva vi får eller ikke får for innlegget, det eneste du vet er at det er en form for samarbeid 🙂

      Og samarbeid eller ikke, så skriver jeg uansett mine ærlige meninger. Jeg er superfornøyd, og hvis ikke hadde jeg ikke villet samarbeide med de 🙂 Enkelt og greit! Tror du jeg hadde giddet å ta lappen med en kjøreskole jeg ikke var fornøyd med?? Nope

    3. Skjønner ikke at noen velger å ta lappen på automat. Ja, det er mer å lære om du velger manuell, men da kan du kjøre bilen uansett om den har manuell- eller automatgir. I tillegg er det lettere å forstå hvordan motor og girkasse fungerer, noe som er nyttig til teoriprøven og ellers. Jeg tok lappen for over to år siden da jeg var atten, og det var ikke en gang et spørsmål om jeg skulle velge manuell eller automat.

    4. Plutselig kommer en ovenfor en situasjon der en må kunne manuell (feks låne en annen bil) Men for all del. Det kan du også ta i ettertid 🙂 Er jo som det påpekes over her, med manuell kan du kjøre begge dele! Lykke til 😉

    5. Hei fine dej 🙂 Har du peiling på om det er billigere å ta automat lappen? Og er det kanskje litt raskare å ta den framfor manuell?
      Har dårlig råd og sliter litt med giringa so eg vurdera å ta automatt lappen eg også.. På forhånd takk for svar og god helg :-*

    6. Jeg bare lurer, men hva menes med samarbeid? Blir bare så nysgjerrig, holder på med lappen selv for tiden og det er såå dyrt! Får du en del sponset, eller hva dreier det seg liksom om? Haha. Skulle gjerne hatt samarbeid med kjøreskolen om man fikk noe sponset :p

    7. Hun får nok sponset kjøretimene, så reklamerer hun for dem. Må være fint å være blogger og få ting gratis og tjene masse penger. Helt sykt hvor mye de tjener i forhold til advokater og leger osv!

    8. Det må jo være fordi du tror du ikke klare å kjøre med manuelt gir? Det klarer alle! Du gjør deg selv en bjørnetjeneste 😐

    9. Anne: Det er nok både billigere og raskere enn manuell, for blir jo ikke like vanskelig som å lære seg å kjøre med gir 🙂 Å kjøre automatbil er jo nesten som å kjøre en “lekebil”, men man må jo selvfølgelig kunne trafikkreglene da 🙂 God helg!

    10. Jeg tok også lappen med automatgir og jeg har aldri angret på det. Jeg så heller ikke vits i å ta med manuell. Alle jeg kjenner har automatgir på bilene sine og vi har to biler med automat, så jeg har har aldri støtt på noe problem med det. Mye billigere ble det også siden jeg trengte færre timer:)

    11. Ville bare si at selv om de fleste i Norge har automat, kan det bli et problem om du skal leie bil i utlandet noen steder, hvor de som oftest har flest manuellbiler 😊

    12. har det noe å si om hun velger automat eller manuell for dere som kommenterer dette da? hun har jo valgt dette og koffor i føkken skal hun bry seg om ka “anonym” mener??
      Selvfølgelig får hun rabatter når hun bidrar til å hjelpe bedrifter? enkelte er så korttenkt…

    13. Poenget mitt er: hvor troverdig er det at “dette er verdens beste kjøreskole” hvis du får lappen sponset? Hva du får av dem er relevant for hva du skriver om dem, det skjønner du vel.
      Når bloggere skriver spons under bilder av klær skjønner man at du har fått klærne gratis, men litt mer uklart her 🙂

    14. Hallo? Hvordan er dette samarbeidet uklart? Det kan ikke bli klarere😂. “// I samarbeid med Team trafikkskole” I tillegg til proffe bilder. It’s obvious… Om hun får gratistimer og/eller penger er irrelevant
      Fint at du får tatt lappen. Det gir en helt ny frihet👍. Hvordan går det på skolen?😀

    15. Bloggverden har blitt ganske syk når man kan få sponset billappen..
      Blir flau..
      Men lykke til med lappen <3

    16. Du og andre bloggere er de som fortjener minst å få så mye gratis, når dere i tillegg tjener mer enn en ferdigutdannet lærer! Du kan jo ikke noe for det men ærlig talt, er ikke rart folk blir bitre og sjalu når du lett kunne betalt lappen selv.. Er så mange som enda ikke har tatt lappen fordi de må betale hver eneste krone selv, og i tillegg tjener mye mindre enn deg. Du er heldig Andrea

    17. Hei Andrea! Makan til frekke kommentarer her. Er nå vel ditt valg om du vil ta lappen med automat eller manuell..?
      Har selv kjørt med Ronny og kan anbefale ham på det sterkeste! Utrolig flink, tålmodig og hyggelig. Har anbefalt ham til alle mine venner som spør etter en god kjørelærer.
      Slet veldig med lappen selv, brukte lang tid og mye penger, og vurderte en stund å gå over til automat fordi det hele virket håpløst. Men Ronny holdt motivasjonen min oppe og hjalp meg virkelig.
      Du er heldig som får ha et samarbeid med dem! Du fortjener det. Lykke til – er sikker på at Ronny lærer deg alt du trenger å vite!
      PS: Har sett deg et par ganger siden du flyttet til Bergen, og må bare si det: du er så utrolig skjønn, både i virkeligheten og på bloggen. 🙂

    18. Jeg tok selv lappen med automat for noen måneder siden etter å ha prøvd meg på manuell i lang tid og kjente rett og slett at det var et altfor stort stressmoment for meg, klarte ikke fokusere på alt annet rundt meg med manuell, gikk over til automat og det gikk lett som bare det. Så til alle som skriker ut om hvor “dumt” det er med automat: ville du helst likt å møte folk i trafikken som er rolige og sikre og kjører automat eller folk som er stressa og kanskje ikke helt har overblikk fordi de kjører manuell? Tenk litt på det før dere lirer av dere dumme kommentarer. Hele den greia med at man “må” ha manuell er bare så gammeldags og teit som det kan få blitt, verden forandrer seg og om man står i situasjonen hvor man trenger lånebil så finnes det lånebiler med automat også til deres info 😉 Er SÅ lei av den regla der nå! Lykke til Andrea, du kommer til å klare deg kjempefint 🙂
      Klem fra en som nå kjører automat og er 100 ganger tryggere i trafikken enn med manuell 🙂

    19. Du vet nok dette allerede, men må bare si ifra om at noen land nesten ikke har utleiebiler med automatgir. Så hvis du skal leie bil i utlandet kan du risikere å finne en bil som du ikke kan kjøre. Dette og det at man kanskje blir nødt til å kjøre en manuell bil i f.eks. nødstilfeller var det som gjorde at jeg tok manuellappen uten å vurdere det engang 🙂 Men du kan for all del ta den senere om du skulle ombestemme deg!

    20. Jaja, det oser værtfall sjalusi i dette kommenterfeltet..!
      Alt hadde vært så mye mer triveligere om folk kunne vært glad på andre sine vegne.
      Lykke til, søta!

    21. Veldig kjipt om du forelsker deg i en bil en dag da så kan du ikke kjøre den fordi det er manuell …. =O Hvorfor begrense seg til automat, med lapp på manuell kan man fremdeles kjøre automat =)

    22. Kreves jo omtrent ingen opplæring for automat. Slappt å ikke tørre å kjøre opp med gir, du kommer absolutt til å ha behov for det en dag.

    23. Jeg også tok lappen med automatgir, beste valget jeg har tatt! Vi lever i 2016 og fremtiden er automat, taxi, busser alt er automatgir.. dere oppfor her har tydeligvis ikke peiling.. + du får mye mer oversikt om hva som skjer i trafikken og omgivelsene rundt

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg