UT PÅ TUR

Heihei fininger!

Bergen gjør oss sporty, og noe vi alle virkelig har fått øynene opp for er fjellturer. Her kryr det av muligheter, og på søndag bestemte vi oss for å gå opp Stoltzekleiven. Tar ikke mer enn ca 20 min å gå opp, men fyyy så tungt det var. Over 800 trappetrinn rett opp på en fjelltopp! God trening med andre ord, men absolutt noe jeg skal gjøre flere ganger. Molly var med, men ble seff bært opp hele veien som den lille prinsessen hun er (haha). Etter å ha nytt utsikten fra Stoltzen gikk vi like gjerne over til fløyen også 🙂 Der fikk vi med oss solnedgangen og det var sinnsykt fint ♥ Slike turer er så godt for både kropp og sjel.

Se hva som møtte oss på Fløyen- fjellgeiter!! Gjett om jeg synes det var stas da, haha. Så skjønne 🙂

Verdens beste lille mollelulu ♥♥

Nå skal jeg og M en rask tur på trening før vi tar kvelden. Vi snakkes mer i morgen, da er jeg back on track på bloggen igjen! Kom gjerne med litt ønsker til innlegg 🙂

18 kommentarer
    1. Kan du lage et innlegg der du skriver hva du trener, og treningsrutinene dine- og også hva du spiser f.eks ila en dag. Evt. ha gode forslag til slikt. Synes du har en så sykt flott kropp…

    2. Jeg vil gjerne vite litt om hårpleierutinen din!:D kanskje du kunne laget et innlegg der du forteller om det? Alt fra hvilken sjampo du bruker til hårkur osv. Syns håret ditt er sinnsykt flott! Har du funnet noen frisører i Bergen som du går til enda, eller tenker du å fikse det når du er i Oslo?:-)

    3. Bergensfjellene er nydelig! Men hvorfor bærer du Molly? Små hunder klarer da helt fint å gå selv? Jeg har også liten hund med korte bein, og hun gikk 4-fjellsturen i år over byfjellene helt uten problemer.

    4. Marie: Vet da godt at små hunder kan gå, Molly har vært med meg over 1 mil på langrenn tidligere. Men trappene var veldig bratte, + at det var trangt og mye mennesker, så da følte jeg det var best å bære henne. Hun gikk bort til fløyen og ned igjen på egenhånd 🙂

    5. Anonym: Har ikke noe særlig rutine når det kommer til håret altså. Vasker det, føner det og bruker tørrshampo fra batiste av og til :)) Ellers kommer jeg ikke til å fikse noe frisør i Bergen nei, kommer til å fortsette å bruke Hendrix videre <3 Er jo ganske ofte i Oslo så det går fint!

    6. Kunne gjerne tenkt meg noen tips om hvordan style blokk-skjørt. Også tips til høst-garderoben hadde vært interresant!:) hvilken highlighter og concealer bruker du forresten? Kunne trengt tips til dette.

    7. Det er så lættis hvordan du i hvert femte innlegg skriver at NÅ er du fullt tilbake på bloggen!! Så bare fortsetter du å blogge nå og da.. Kanskje leserene dine som er for naive som tror på det hver gang

    8. så koselig og det er desidert den fineste utsikten <3 Har faktisk ikke prøvd å gå opp Stoltzen før, men skal virkelig gjøre det en dag, må nesten benytte meg av muligheten nå som det er så utrolig fint vær! 😀

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg