ASK US ANYTHING

Jeg og Fanny har vært bestevenner i 8 år (like lenge som denne bloggen har levd). Fanny og jeg er så like at det nesten er skummelt, og sammen har vi det altfor morsomt. Fanny får virkelig frem det beste i meg og gjør meg så glad, derfor føler jeg meg veldig heldig som har en så fantastisk venninne ♥ Uansett! Mange av dere husker kanskje at vi hadde mye videoblogger sammen da vi var yngre? Vel- nå tenker vi faktisk å lage en bestfriend-tag! Jeg må innrømme at jeg har litt videoblogg skrekk, og haaater genrelt å bli filmet, men må jo bare gi det et forsøk. Det er jo så gøy for dere å se! 🙂 

Videobloggen går ut på at vi skal svare på spørsmål om hverandre, så derfor trenger vi naturligvis litt spørsmål fra dere. Spør om hva enn dere vil! Vi spiller inn videoen allerede i morgen ♥

34 kommentarer

Siste innlegg