Hei, Bergen!

Jakke fra Ravn (lignende HER) // Bukse HER // Sko fra Adidas // Veske fra LV (adlinks)

Aaaah, i dag har ikke vært en bra dag. Formen har rett og slett vært helt elendig, fikk et slags anfall på apoteket hvor jeg holdt på å besvime(?) ooog har vært hos legen to ganger. Vi kom frem til at jeg mest sannsynlig har fått nyrebekken-betennelse.. Har gått med UVI i kanskje en ukes tid nå, og med tanke på store smerter i mage og rygg + feber virket det som at det har klart å spre seg til nyrene. Heldigvis har jeg fått tidenes sterkeste antibiotikakur, så krysser fingerne for at jeg snart er frisk igjen. Formen er faktisk mye bedre allerede 🙂

Ellers klarte faktisk mot alle odds å komme meg ombord på flyet til Bergen, så nå er jeg faktisk tilbake her. Har vært deilig med noen dager i Oslo, men nå føles faktisk Bergen ut som “hjemme”. Det er en herlig følelse ♥ Denne byen har virkelig tatt hjertet mitt med storm og jeg må si at elsker livet her 🙂 Angrer ikke et sekund på mitt (altfor) spontane valg om å bare pakke sakene og flytte hit! 

7 kommentarer
    1. Er det samme bukse som du har på deg som du har linket til? Den du har linket til har jo ikke hull på knærne. Veldig fin!

    2. Huff, det hørtes ikke noe godt ut. Jeg håper du kommer deg fort <3 Og så bra å se at du er så fornøyd med valget ditt! De spontane valgene er ofte de beste 😀 Stor klem!

    3. Kan du blogge litt mer om trening igjen? Jeg har bladd igjennom tidligere innlegg og det er utrolig godt jobbet hvor mye du gikk ned i vekt og fikk muskelmasse når du hadde PT. Kanskje du kan skrive litt om hvordan treningsprogram du hadde, litt om kosthold etc? I og med at du og madicken bor sammen så har du vel ikke slått trening helt fra deg, dere er nok inspirasjon for hverandre når det kommer til trening 🙂 Og hvorfor blogger ikke Madicken lengre? Savner bloggen hennes 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg