HIPP HURRAAAA

Verdens skjønneste lille Molly har bursdag i dag og fyller fire år. Helt sinnsykt hvor fort tiden flyr, sant? Dere som følger meg på snapchat vet sikkert at jeg er over gjennomsnitlig obsessed i hunden min, og jeg kan vel innrømme at jeg er en “crazy dog mom”. Haha! For meg er Molly barnet mitt, og morsinstinktene herjer dagen lang. Ord kan ikke beskrive kjærligheten jeg har for denne lille søtnosen og jeg vet jeg hadde gjort alt i verden for henne ♥ Å få henne er uten tvil et av de beste valgene jeg har tatt, og hun er en helt fantastisk glede i hverdagen. Verdens fineste både på utsiden og innsiden 🙂 Gratulerer så mye med dagen til Mollymolls!

8 kommentarer
    1. Hva heter oppdretteren Molly er fra? Utrolig fin hund! Klarer hun å være alene hjemme 8 timer på dag?:)

    2. Hei Andrea. Jeg vurderer sterkt å få hund, men jeg er usikker på om jeg har nok tid. Kan du skrive et innlegg om dette? Har du noen som lufter hunden for seg når du er på skolen for eksempel? Hvordan løser du sånne ting?

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg