NELLY SALE + ekstra 15% rabattkode

Nelly har nok en gang slått til med et gigaaantisk salg! Det er tusenvis produkter på opptil 60% rabatt, og virkelig utrolig mye fint. Men det beste av alt?? Nelly har gitt meg en egen kode til dere som gjør at dere får ekstra 15% avslag på prisen. Med andre ord: Om dere finner noe til 60%, blir det 75% rabatt med min kode. Fantastisk eller hva?

Koden er “ANDREA15” ♥

Gull HER // Nude HER // Beige HER ♥

Grå HER // Grå med lace HER // Paljetter HER ♥

Todelt beige HER // Body HER // T-shirt HER // Todelt gull HER ♥

Camp HER // Bomber HER // Furry HER ♥

Suede HER // Skinn HER // Flare HER ♥

Birkenstocks HER // Brune over knee HER // Svarte lave HER // Svarte over knee HER ♥ (adlinks)

 Happy shopping, babes!

10 kommentarer
    1. Det er ikke 15% på alt. På noen ting virker det som det er 10, noen 6, noen 9% osv. Prøvde koden i min handlekurv 🙁

    2. Dette må jeg benytte meg av! 🙂 Skal forresten til Bergen i helgen, så lurte på om du hadde noen anbefalinger til resturanter man kan få tapas på? 🙂

    3. Det fungerer ikke slik at man legger sammen rabatter. Først blir rabatten på f.eks. 70% trekt i fra og når man deretter skriver inn koden for ytterligere 15% rabatt så blir det 15% rabatt av allerede nedsatt pris 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg