JEG SELGER

Nok en gang skal jeg selge et par godbiter på bloggen! Alt kan hentes hos meg i Bergen eller sendes med norgespakke (beste fraktmetoden som også har forsikring). Hvis du er interessert må du sende mail til [email protected] med bud, og betalingen foregår via nettbank eller vipps. Henter du hos meg kan du naturligvis betale kontant om ønskelig 🙂 

Verdens fineste Céline veske i semsket skinn! Denne har jeg brukt maks 5 ganger, og vil si den er i veldig fin stand. Er et par små riper i skinnet her og der, men det synes ikke med mindre man studerer vesken veldig nærme. Gjør litt vondt i hjertet å selge den, men det er bedre at noen andre får brukt den enn at den bare står til “pynt” hjemme hos meg. En helt unik farge på vesken og jeg har aldri sett noen som har lik! Koster over 30.000 kr ny, og selges for bud over 12.000 kr (pris kan diskuteres og er inkl frakt). Kjøpt i Paris desember 2012, har kvittering og dustbag. SOLGT

Denne vesken har vært favoritten i flere år, men har dessverre ikke brukt den på lang tid. Derfor skal den nå selges! En ekte klassiker, som passer til alle antrekk.  I fin stand, men litt “bulkete” bak som dere kan se i kollasjen. Kjøpt i London høsten 2012, har ikke kvittering men har dustbag. Koster over 30.000 kr ny, og selges for bud over 11.000 kr (pris kan diskuteres og frakt er inkl). SOLGT

En nydelig Balenziaga city i beige med gulldetaljer! Brukt kanskje 10 ganger maks, men den har et par små flekker, riper og litt “rynker” her og der. Det synes heller ikke med mindre man studerer nærme. Kjøpte den i Marbella sommeren 2013, har ikke kvittering eller dustbag. Ny pris er rundt 20.000 kr, og selges for bud over 6000 kr (pris kan diskuteres og frakt er inkl). 

Faux fur fra Samsøe, brukt et par ganger. Selges for bud over 1200 kr!

Strutsejakke CPH feather, brukt to ganger. Selges for bud over 900 kr! SOLGT

Ring fra Rikke Harsheim, kjøpt for under 1 mnd siden. Er dessverre litt for liten for meg, derfor må jeg selge den og heller gå opp en størrelse. Verdens fineste ring! Kjøpte den for 10.000 kr + frakt, og selges for bud på over 8000 kr inkl frakt (pris kan diskuteres). Størrelse 52!

Send mail med bud til [email protected] ♥

28 kommentarer
    1. Hei! Siden du nylig er flyttet til Bergen ville jeg anbefale en butikk som ligger i skostredet, den heter LOT333! Ligner litt på Retro og pepper, men mye større utvalg! 🙂

    2. Beste fraktmetoden når man selger ting online er postoppkrav. Da må man betale når man henter posten. 2 det blir derfor en forsikring for begge parter i tillegg til at pakken er forsikret

    3. 80.000 kr te sammen for veskene nykjøpt? Omg, du er gal mø jeg si 😛 kan aldri i min villeste fantasi å kjøpe så dyre merker 😛 da hadde eg blitt redd for å bli rana for å si det sånn.

    4. Jeg vet ikke hvor du fikk prisene dine fra, men du får kjøpt ny balenciaga city i samme skinn som du har der, i Norge for under 13000kr. Jeg kjøpte mine nye svarte Celine for 18000 i fjor.

    5. Haha enig med Kristine! Balenciagaen koster ikke mer enn 14 000 ny, de har aldri kostet 20 000, så det der er bare tall du har funnet opp. Gjør litt research! Balenciagaen kostet feks 14000 på net a porter ny i årets farger. Celine er heller ikke så dyrt som du skal ha det til. 🙂

    6. Hei Andrea! Har du lyst til å bli kjent med nye her i Bergen? Hadde vært skikkelig koselig å finne på noe en dag! 🙂

    7. tror du har blandet litt priser her.. 🙂 i et innlegg i 2012 skrev du ; Kjøpte den i London på Selfridges og der kostet den litt over 15.000 kr. Veldig mye for en veske men samtidig har du den livet ut og den er så utrolig klassisk, passer til alt og ja- jeg kunne ikke vært mer fornøyd! Er så glad for at jeg heller invisterte i en veske enn å sløse de 15.000 på klær jeg er lei av om et halvt år. Vet forresten at du kan få kjøpt Céline på Høyer Luxury på Eger i Oslo.
      Du har helt sikkert bare blandet prisene fra de andre veskene du har, tenkte bare å si fra <3 Innlegget er her : https://www.google.no/?gws_rd=ssl#q=andreabadendyck+celine+veske

    8. Gjenbruk er kjempebra, men da må du nok også være villig til å gå ned ytterligere I pris. Mange bemerker her at førpris er lavere, og akkurat det bør du gjøre grundig reserach på før du selger. Folk kjøper tross alt noe som er brukt og da skal de vinne litt på det. Er det kun noen få tusenlapper som skiller brukt og ny tror jeg de fleste heller går for sistnevnte 🙂

    9. kommer aldri til å kjøpe noe fra deg o: du lyver om prisene på veskene, de koster langt ifra så mye som du skal ha det til originalt.. dette blir for dumt :/

    10. Hun har kvitteringer, så hun vet jo hva hun har betalt fordi! En ny Celine Luggage Tote Medium i kalveskinn koster i hvert fall over 30000.

    11. Jeg har samme Samsøe jakke, og betalte ikke mer enn 800 kr når jeg bestilte den fra Samsøes egne hjemmesider. Det er flott å kunne selge videre ting man ikke bruker lengre, men synes det er synd at du utnytter bloggplatformen din for å ta høye summer for tingene enn hva de egentlig er verdt

    12. Hei! Urelevant ift dette innlegget, men fortsatt relevant ift bloggen!
      Har fulgt den siden du havnet på topplisten, og har og fulgt den “trenings/kostholds/livsstilendringen” du har vært igjennom.
      Syntes du ser så flott ut, og du har virkelig klart å opprettholde den kroppslige endringen du gikk igjennom. Jeg har og gått igjennom mye av det samme, men nå har motivasjonen dalt drastisk, og jeg føler jeg blir mer og mer lik jeg var før.
      Vet det ikke er så lenge siden du skrev et innlegg om trening, kosthold og motivasjon. Men, kunne du skrevet et innlegg om hva som motiverer deg, kampen mot viljestyrken/dørstokkmila, hva du spiser/ din kostholdsfilosofi (tenker da både på sunn mat og det og kose seg), og hvordan du har klart og opprettholde treningen og hvor mye du gjennomsnittlig trener?
      Tror mange fort overkjører og trener for mye og spiser for sunt/for lite, og trenger innblikk (inkludert megselv) i hvordan man varig kan opprettholde en sunn, slank og frisk livsstil!
      Stor klem!

    13. Til alle dere som ikke forstår seg på salg: når man selger gjenstander på bruktmarkedet, tar man utgangspunkt i dagens priser, ikke hva man har gitt en gang i tiden.

    14. Kjøpte du en ring for 10 000 kroner som verken er fin eller passer fingeren din? Er du gæren kvinne? Uansett om man er milliardær synes jeg det er uintelligent å handle TULL for mange tusen kroner. Hva med å heller spare alle pengene til et megafint hus?? Jeg vedder på at du ikke kommer til å få solgt ringen. Vi fattige, nei ops, vi med noe innabords, vi kjøper ikke en jalla ring til 10 000.

    15. Dere over her har tydeligvis aldri solgt eller kjøpt noe på bruktmarkedet før. Nå har det seg faktisk slik at det er markedet som bestemmer prisen på gjenstanden som selges. Som dere ser så er flere av gjenstandene solgt – da var de vel verdt de prisene som er satt? Prisene de ble kjøpt for har ingen betydning, og tro det eller ei – mange designer vesker blir solgt for samme pris selgeren betalte for varen da den var ny, om ikke enda mer. Dere slipper heldigvis å bli tvunget til å kjøpe noe! 🙂

    16. Synes det var veldig idiotisk gjort av deg at du solgte en Celine Mini Luggage som er såpass ødelagt for den prisen. Stakkars personen som ble lurt av å kjøpe den vesken. Du er vel ikke så desperat etter penger?

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg