Kan ikke klage på det her

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

I går kjørte sjåføren vår oss til en helt nyyydelig liten strand/bukt i Uluwatu. Kan det ble mer idyllisk enn det her? Hvit sand, klipper og lysegrønt hav ♥ Og ikke nok med det.. Jammen bodde det ikke en haug med aper der også! Jeg elsker aper (haha) og ble helt i hundre når jeg så de. Måtte selvfølgelig knipse et lite koselig familebilde! Se som de steller med barna sine- så skjønne 🙂 Ellers fikk jeg faktisk SURFET! De leide ut surfebrett på stranden + personlig instruktør, så den muligheten kunne vi selvfølgelig ikke la gå. Var litt i tvil om jeg skulle få det til i og med at det er lenge siden sist, men kom meg faktisk opp allerede på første forsøk. Surfet i en times tid tror jeg og det var sååå gøy! Surfing er virkelig undervurdert og noe jeg anbefaler alle å teste ut. Og å surfe i det nydelige havet der gjorde selvfølgelig opplevelsen enda litt bedre 🙂 

I morgen går turen til Ubud hvor vi mest sansynlig blir i to dager. Der står en haug av utflukter og opplevelser på planen, så jeg gleder meg til å vise dere!

17 kommentarer

Siste innlegg