FRIDAYS LOOK


Kjole HER og støvletter HER (adlinks)

Veldig mange har spurt etter kjolen jeg hadde på meg fredag kveld etter at jeg la ut på instagram og snapchat. Here u go! Guuud så fin den er, virkelig. Synes også over-knee bootsene passet helt perfekt til kjolen. Ellers fikk jeg så mange komplimenter da jeg hadde den på meg, til og med fra Kenza 😉 Har en følelse av at den blir utsolgt FORT! Nei, her har dere uten tvil den perfekte nyttårskjolen. Spørs om det ikke dette blir kveldens anntrekk 31.desember også- haha ♥

Savner fine Stokholm allerede, har virkelig vært tidenes helg med fantastiske mennesker. Kjente det faktisk ga meg skikkelig motivasjon å være rundt en haug med bloggere 24/7! Heldigvis skal jeg faktisk tilbake allerede om 9 dager, nok en gang med Nelly. Gøygøygøy 🙂 Nå står det eksamenslesing på planen resten av kvelden, har eksamen allerede om 3 dager (!!!)

21 kommentarer

Siste innlegg