DRESS LIKE A QUEEN

// i samarbeid med nelly.com

Kjolen på bildet av bare meg finner dere HER // Kjolen med roser som alle har på finner dere HER

Min kjole finner dere HER // Bianca sin kjole HER // Lisa sin kjole er utsolgt

1 HER // 2 HER // 3 HER // 4 HER // 5 HER // 6 HER // 7 HER // 8 HER // 9 HER // 10 HER

Nelly har nå sluppet kampanjen vi shootet for på fredag, nemlig “dress like a queen”! Helt sykt hvor fort alt har gått- haha. Men synes virkelig bildene er helt fantastisk kule, så gøy at jeg fikk være en del av dette 🙂 Vil komme enda litt mer etterhvert fra shooten utover i desember også. Ellers elsker jeg virkelig alt jeg har lagt ut over her! Er det noe som er sikkert så er det at med hjelp av Nelly er du klar for å være den største baben på alle festligheter frem mot det nye året ♥

22 kommentarer

Siste innlegg