COZY KNIT

Genser HER ♥

Åååh, denne strikkegenseren dere! Fikk den for noen dager og har så og si bodd i den siden. Den er så sinnsykt myk og god, ikke minst superfin! Finnes vel ikke noe bedre enn å pakke seg inn i store, deilige gensere nå om vinteren. Prisen er litt stiv, men så koster ofte god kvalitet litt ekstra. Den er laget av hovedsaklig alpakkaull 🙂 Heldigvis får dere gode deals i dag også på nelly med koden “CMDEAL”, enten 15, 20 eller 25%- alt etter hvor mye dere handler for 🙂 

Ellers har jeg kreppet håret i dag, som dere kanskje ser? Sist jeg kreppet håret var sikkert i 2005, haha! Hva synes dere? Selv følte jeg det var litt uvant, men likte det faktisk ganske godt. Når vi først er inne på hår: Jeg har endelig fått fikset meg en frisørtime! Den er mandag om 1 uke, og da skal jeg faktisk få brunt hår igjen. Har ikke hatt brunt hår på flere år, så det blir sykt spennende. Var gøy at så mange av dere syntes jeg skulle gjøre det, nå håååper jeg at jeg blir fornøyd! 

24 kommentarer

Siste innlegg