Lets go back!

God kveld, fininger ♥

Vet dere hva? I morgen tidlig går turen tilbake til… Stockholm!! Weeee. Reiser med Bjørn Erik, Julia og en venninne som heter Sofie 🙂 Vi skal på et event med Nelly i morgen kveld, og ellers skal vi bare være litt turister. Shoppe, spise god mat og ikke minst feste litt! Gleder meg masse, selvom jeg netopp var der- haha. Stockholm er amazing.

På søndagen flyr jeg rett til Oslo, hvor jeg så blir et par dager. Har ikke vært hjemme på snart to måneder nå, så skal bli så godt å komme hjem en tur til hovedstaden og få tilbragt litt kvalitetstid med alle de jeg er så glad i. Mine kjære bestisser er dypt savnet, så jeg gleder meg helt sinnsykt mye til å se de igjen! Som jeg nevnte så vidt tidligere gikk jeg gjennom noe veldig vondt for en måneds tid siden, og da fikk jeg virkelig øynene opp for hvor gode venner jeg faktisk har. De var der for meg døgnet rundt, spurte hele tiden hvordan det gikk, snakket i timesvis på tlf og rett og slett bare støttet meg 10000%. Shit, så heldig jeg er. Husker jeg snakket med mamma i tlf og fortalte hvordan vennene mine hadde vært så fantastiske, og da klarte jeg ikke å holde tårene tilbake. Ble rett og slett helt rørt over hvor mye kjærlighet jeg har rundt meg! Så ja- skal bli så godt å få kost meg med jentene mine igjen . 

Ellers er det jo 1. desember i morgen og guuuuuud som tiden flyr! Det er jo helt sinnsykt- var det ikke nettopp august??? Jo eldre jeg blir, jo fortere går tiden. Her om dagen snakket jeg om bursdagen min til en i familien og bare “ja, i januar fyller jeg jo 21 år”.. Og så et par sekunder senere innså jeg at omg, nei, jeg fyller jo 22 år!! HAHA. Er det mulig, vet ikke en gang hvor gammel jeg er lenger. Uansett så er jeg glad for at vi er i desember, for er ikke det den koseligste måneden i året så vet ikke jeg ♥♥♥

16 kommentarer
    1. Kan jeg spørre deg hvordan du ble kjent med Sofie? 🙂 har sett dere på snap, vet godt hvem hun er😄

    2. Skal du ikke feire jul her i hovedstaden med familien din og evt nyttår? Siden du kommer til oslo nå også

    3. prøver igjen jeg; Heyy, har eksamen i naturfag om 10 dager. Min første som privatist. Er det sånn at man får en problemløsning eller ett kapittel på forbredelsesdelen? Er ganske lost. Og hvilket type forsøk fikk du? Klem

    4. Så fin du er, ingenting er som gode venner!
      Kan du lage en Stockholm guide med erfaringer fra den gangen og eventeule andre ganger du har vært der? 🙂

    5. Til deg over, så tok jeg del i spørreundersøkelsen for å hjelpe:)
      Men det ene momentet der føler jeg var litt svakt for en kvantitativ undersøkelse, og åpner for ulike tolkninger fra forskningsobjektene- Håper dere tar hensyn til det videre i undersøkelsen 🙂 lykke til!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg