Yesterdays look

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Kjole HER // Over knee boots HER (adlinks)

Wæææ, HVOR kule er ikke disse velvet bootsa? Litt vågale er de jo, så skjønner ikke helt at jeg faktisk turte å gå rundt i offentligheten med de i går- haha. Men skal sies at jeg faktisk fikk en haug av komplimenter! Dette var gårsdagens look for kvelden, og turen gikk av alle steder til Stockholms største gay club. Bjørn-Erik og Goran var gira på å dra dit, så da slang vi oss på! Kvelden var sykt morsom, noe som ikke var overraskende med tanke på at de to guttene der er kanskje de morsomste og skjønneste jeg vet om. Av en eller annen grunn kommer jeg sykt godt overens med homofile, og har fler gay bffs enn de fleste tror jeg- haha ♥ Love them! Nå må jeg hoppe i dusjen, og skal egentlig være klar for en ny kveld med nye eventyr om… 15 min! 

Snakkes i morgen, søtiser. Håper dere har en fin lørdag 🙂 

19 kommentarer
    1. Hei Andrea 🙂
      Jeg legger aldri igjen noen kommentar på din blogg, men i dette tilfellet følte jeg kanskje jeg burde.
      “. Av en eller annen grunn kommer jeg sykt godt overens med homofile”. Kommer overens med homofile? Altså du kommer godt overens med mennesker…? Homofil, bifil, hetro ja, whatever. Vi er alle bare mennesker.
      Jeg skjønner hvor tanke gangen din er og hva du mener, men her synes jeg at du har ordlagt deg fullstending feil.
      Håper du får en fin dag videre, og kommentarer min var ikke ment som hat.
      Hilsen Marie 🙂

    2. Litt enig i kommentaren over. “kommer sykt godt overens med homofile”, som om de er et eget folkeslag, eller at homofile er en entydig gruppe som her helt like. Man ville aldri sagt “jeg kommer sykt godt overens med heterofile”, for eksempel

    3. Ble så sykt stresset når jeg så på nyhetene at 2 stk ble skudd og drept i Stockholm igår!! Men heldigvis har du ikke blitt berørt av det! Pass på hverandre og kos dere mye videre <3

    4. Legger sjeldent kommentar selv, men ville si meg enig i kommentarene over. Forstår godt hva du sikter til, men det blir veldig generaliserende ovenfor homofile. De er ikke like alle sammen. Og som en over nevner ville man jo aldri sagt ”Kommer sykt godt overens med heterofile.”

    5. Herregud.. Dere over her skjønner vel poenget hennes med hva hun skrev? Jammen skal det lite til i Jantelov-Norge før samfunnets selvutnevnte kritikere og analytikere har funnet en “feil” i hva som blir skrevet.. Haha.. Så vil bare si at det er ingenting feil med det du skrev, er rimelig sikker på at ingen homofile tok seg nær av det og du er den peneste jenta jeg noen gang har sett

    6. Du er nydelig, men jeg er helt enig i at du poserer veldig rart. Det første bildet er fint, men den stillingen du har i nr. 2 går igjen og igjen selv om det ser helt utrolig merkelig og unaturlig ut? Haha.

    7. Dette blir tydelig generalisering av homofile, jeg syns det er dumt at du ordlegger deg slik. Anbefaler deg å se sesongen med Skam som går nå. Den gjør en strålende jobb i å utfordre slike synspunkter.

    8. Folk henger seg opp i mye rart da! Jeg reagerte ikke på noe spesielt her. Du ser nydelig ut på bildene andrea <3

    9. Hvorfor ser du så utrolig billig ut, du burde seriøst fått tatt ut silikonen – det ser virkelig ikke bra ut. OG hensikten med antrekket er vel tydelig, men på et homsested….

    10. Kommenterer aldri på blogg selv, men du burde vel skjønne at “alle homofile” ikke elsker champagne, LV, Restylane og pomeranians? Du generaliserer jo vennene dine til og med. Se en dokumentarfilm eller les litt. Selv kjenner jeg mange med heterofile venner. De elsker sex med motsatt kjønn, drikker øl og går med ryggsekk hele gjengen.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg