PUSS PUSS

Hei snuppiser!

Var litt trist å forlate tidenes morsomste helg (og gjeng) i Stockholm i går, men heldigvis skulle jeg hjem til Oslo så da var det greit alikevel- haha. Er helt fantastisk å være hjemme igjen, og jeg koser meg sånn! Familietid, vennetid og bare det å traske rundt i Oslo sentrum igjen føles fantastisk. Hvor lenge jeg blir hjemme er usikkert, men blir i alle fall noen dager til ♥ Må tilbake til Bergen pga lappen, ellers hadde jeg nok blitt ganske lenge. Ellers var jeg hos frisøren i dag, så nå har jeg farget håret! Wææ!! Dere skal få se resultatet i morgen. Jeg er veldig fornøyd! Supergøy med en forandring, det var på høy tid nå 🙂

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

BESTE GJENGEN ♥

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Verdens skjønneste skapning som får meg til å le 24/7. Bjørn erik har forresten begynt å blogge igjen, sjekk den ut HER ♥ 

Nå skal jeg kose meg i sengen med.. SKAM! Har faktisk ikke begynt på sesong 3 enda, planen var å “spare” på epsiodene slik at jeg slapp å vente på nye om det var sykt spennende, haha. Men nå klarer jeg ikke vente mer, føler meg helt lost når folk diskuterer hva som har skjedd på skam og jeg ikke har peiling. Er jo tidenes beste serie, så jeg gleder meg veeldig til et lite maraton nå! Snakkes mer i morgen 🙂

8 kommentarer

Siste innlegg