EARLY SUNSET

Jakke HER // Genser HER // Bukse HER // Veske Chanel (adlinks)

Kom akkurat på at jeg ikke har klaget over mørketiden en eneste gang i høst, og det kan vel ikke gå et helt år uten å klage på nettopp det-haha! GUD, så mye jeg hater mørketiden. Klokken er ikke 16.00 en gang, og det ble mørkt for lenge siden. Det er så sinnsykt deprimerende at jeg har ikke ord, man får jo bare lyst til å holde seg inne resten av dagen. Heldigvis, om man skal snu dette over til noe positivt, så er det kun 15 dager til solen snur! Fra 21 desember blir det litt lysere for hver dag som går, og den dagen teller jeg alltid ned til hvert eneste år- haha. 

Nå må jeg dessverre bevege meg ut i mørket, for straks skal jeg på vippetime hos Lashes by Kasja. SOM jeg har savnet vippene deres, de siste ukene har jeg faktisk brukt remser og ikke hatt vippeextentions i det heletatt. Gleder meg sykt til å fikse vipper der igjen, de er verdens beste sted! 🙂 Etter det skal jeg på middagsdate med Emilie, som jeg også gleder meg veldig til å se igjen. Er så koselig å være tilbake hos venninnene mine ♥ Når jeg er hjemme igjen skal jeg vise dere det nye håret mitt, så staaay tuned! 

9 kommentarer
    1. Huff, jeg haater mørketiden selv!! Er så kjedelig når det føles ut som om det er kveld omtrent halve dagen.. Elsker bomberen din forresten! <3

    2. Hei søta! Du har linket til feil genser, kan du linke til rett genser og skrive hvilken str du har den i? (Føler jeg kjøper alle klærne du har) 😅 Upåklagelig stil😊🙌🏼

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg