YEEEEES

Helluuu!!

Torsdag kveld i 23-tiden fikk jeg et lite innfall om at jeg skulle prøve å ta teoriprøven på fredag. Hadde tenkt til å ta den nå som jeg var i Oslo, og siden statens vegvesen ikke er oppe i helgene, ble plutselig fredag dagen det måtte gjøres. Var på teorikurs hos team trafikkskole forrige uke og har øvd litt på teoritentamen appen tidligere, så hvorfor ikke bare gi en skikkelig innsats et par timer og så se om jeg får det til? Så da øvde jeg til 5 på natten (haha), og så var det klart for å ta teorien. Og vet dere hva? Jeg bestod! Shit, for en deilig følelse. Lykkerus uten tvil 🙂 Sykt gøy at jeg bare spontant bestemte meg for å ta den og så fikk det til på første forsøk. Yeeey! Så nå blir det nok oppkjøring om ikke så lenge ♥

Se søta da ♥ Molly har full stalker-allert i dag, følger etter meg hvor enn jeg går, haha. Lille skyggen min!

Nå skal jeg en tur til byen for å gjøre litt ærender, og så er planen et par glass vin med gode venninner i kveld. I morgen går turen tilbake til Bergen, hvor jeg blir før jeg reiser tilbake til Oslo for å feire jul. Planen er kjøring hver eneste dag og forhååååpentligvis lappen i boks før jeg drar hjem! Vi får se.. Er ikke krise om jeg må vente til starten av januar heller. Viktigste er at jeg føler meg helt klar før oppkjøringen 🙂 

9 kommentarer
    1. Gratulerer så mye, flinke deg <3 Er så deilig når den er bestått, så kan man bare fokusere på kjøringen 🙂 Lykke til videre!

    2. Hvor mange feil? Jeg tok også min på første forsøk, og den gang var jeg skikkelig syk til og med – feber, influensa og streptokokker. Allikevel bestod jeg. Tok aldri noe teorikurs. I mine øyne var det å kaste bort penger, men det skal sies at jeg skrev i overkant av førti sider i notater da 😉 Og veldig lite av det fikk jeg! Typisk….

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg