Min julaften via snapchat

Haha, her har dere en liten blanding av mystory´s og snaps til venner på den store dagen! Ikke så picture perfect, men hvem er vel egentlig det in real life? Jeg skal faktisk lage et innlegg hvor jeg viser bilder jeg legger ut på mystory vs snapper jeg sender til vennene mine, tror faktisk det kan bli sjukt gøy å se. Skal love dere forskjellen er brutal, haha! Jeg er jo egentlig virkelig en person med masse selvironi og som byr på meg selv, så hvorfor alt skal være et glansbilde for det “offentlige” er vanskelig å si. Men jeg er vel ikke akkurat den eneste som kjenner på denne problemstillingen i 2016! Uansett- julaften var superkoselig som alltid. Jeg er heldig som har en familie å feire jul med, mat på bordet og gaver under treet. Det er det dessverre ikke alle som har, så det er det viktig å være takknemmelig for. Jeg er også veldig heldig som fortsatt har både mormoren og morfaren min i live, det er noe jeg setter ekstremt stor pris på og ikke tar forgitt ♥

Håper deres jul også var fylt av altfor mye mat i magen, kjærlighet og hygge med de dere er mest glad i 🙂 

10 kommentarer

Siste innlegg