Snart i mål!

// i samarbeid med team trafikkskole

Turen går tilbake til Bergen allerede 3.januar, og hvorfor det? Jo- pga lappen! Nå er jeg ferdig med alt av det obligatoriske og har kun et par kjøretimer og oppkjøringen igjen 🙂 Helt fantastisk å tenke på at jeg snart er i mål og har lappen i hendene, denne dagen hadde jeg nesten aldri trodd skulle komme- haha. Å ta lappen er kanskje et ork for mange, og det tar mye tid, men det er jo rett og slett noe man bare må bestemme seg for å kaste seg ut i.

Jeg har alt å takke til kjørelæreren min Ronny og Team trafikkskole, de har virkelig vært helt fantastiske og motivert meg masse. Vi har kun holdt på i 3 mnd, og jeg startet helt fersk, så jeg er veldig overrasket over hvor fort det hele har gått 🙂 Ronny er sinnsykt flink, tolmodig, behagelig å kjøre med og ikke minst sykt morsom og hyggelig. Å ta kjøretimer med han har rett og slett bare vært en fryd, for jeg digger han også som person. Hvor hyggelig er vel ikke det? Ellers er Team trafikkskole veldig profjesjonelle, de har utrolig mange gode tilbud, flotte lokaler, dedikerte ansatte og ikke minst helt nye og flotte biler. Jeg kunne ikke vært mer fornøyd med valg av trafikkskole, og kan uten tvil anbefale de på det sterkeste om noen av dere lesere vil starte med lappen ♥

Ellers har jeg et lite tilbud å gi til dere fra Team trafikkskole! Dere får nemlig 20% rabbatt på trafikalt grunnkurs nå i romjulen med koden “Andrea” 🙂 Herlig deal eller hva? Dere kan bestille plass HER. Ellers har de også et tilbud nå hvor alle kan få en uforpliktende gratis kjøretime i enten desember eller januar, og det gjelder for både manuell og automat. Ønsker dere det kan dere bestille gratis kjøretime HER ♥

18 kommentarer
    1. Anonym: Hva er gøy med å måtte gire? Haha! Tar automat fordi jeg ikke ser noe poeng i å ta manuell, enkelt og greit 🙂 Manuell girkasse kommer til å dø ut, og det er flere land i verden som allerede har sluttet med produksjon av manuell-biler. Også kjenner jeg ingen med manuell biler, og skal også kjøpe meg automat selv, så vet jeg ikke hadde fått bruk for det uansett 🙂

    2. Hei, hvilken bil planlegger du blir din aller første? Er det en BMW? Volkswagen? Toyota? Nissan? Brukt eller ny?:)

    3. Du vet jo ikke om lappen er i boks på oppkjøringsdatoen enda da🙈 Sensor må jo godkjenne først, og alt kan skje uansett hvor flink du er til å kjøre bil i normale tilstander

    4. Haha, du sier det er vanskelig å ta lappen. Du jukset med å ta lappen på automat, manuell er jo mye bedre og skjønner ikke valget ditt! Ikke klag over det når du tar automatlsppen.. kan nok være du må vente i 1mnd til, så ikke si noe sikkert

    5. Selma: Dummeste jeg har hørt, er ikke noe “juks” å ta automat. Skjønner ikke poenget med å krangle med meg om hvor vidt jeg tar automat eller manuell, for vet du hva? Det påvirker ikke livet ditt på noen som helst måte 🙂

    6. Anonym: Hadde langkjøring rett før jeg dro hjem til Oslo for julen 🙂 Anbefaler å være godt uthvilt, kanskje ha med noe redbull eller lignende, matpakke osv. Og ta pauser om du blir sliten, det er helt greit! Lykke til <3

    7. Grattis med å ha kommet så langt! 🙂 Jeg er like gammel som deg og tok lappen i sommer. Hadde ikke sett behovet for å ta den før det, men nå som jeg har den er det bare syykt digg å ha friheten til å komme seg dit man vil når man vil! 🙂
      Forresten, de over her som klager over at du tar automat må jo ha slitt noe sinnsykt selv med å ta manuellappen eller noe siden de blir så sjalu når du velger å ikke gjøre det. Haha. AT det går an å bry seg.

    8. Burde ikke være lov å ta automatlappen om man ikke har en god grunn.. som å ha mistet et bein eller må ha lappen FORT, fordi jo, automat er såååååååå mye lettere enn manuell… Giring er både morsomt og noe alle burde kunne.

    9. synes det er rett og slett flaut at du blir sponset lappen, når du helt klart har penger til det selv. Men men, bloggverden har blitt syk etter min mening! 🙂
      fin blogg ellers andrea <3

    10. Anonym: Det er jo ikke bloggverden som er syk, sannheten er bare at bloggere har en sinnsykt god reklameverdi og det har annonsørene fått øynene opp for 🙂 Men takk <3

    11. Manuell eller automat, spiller ingen rolle når folk uansett tekster og kjører. Trykk på navnet for å se en YouTube video.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg