Lei av feriemodus

Body HER // Bh HER // Bukse HER (adlinks)

Nå kom jeg nettopp inn døren i huset her i Oslo, etter en lat langhelg med julefeiring på hytta i Sverige. Det var deilig å komme hjem, for jeg merket faktisk at jeg begynte å… Kjede meg! Haha- hvor barnslig er vel ikke det? Jeg er en veldig sosial person som helst vil ha selskap nesten døgnet rundt og finne på så mye som mulig, så når resten av familien var i skikkelig feriemodus og helst ville ligge med nesen i en bok dagen lang, så kjente jeg at jeg begynte å bli skikkelig rastløs. Heldigvis er jeg nå hjemme igjen og er klar for å finne på masse sprell med vennene mine 😉 På torsdag drar vi en stor gjeng opp til Hafjell for å feire nyttår der, og det kommer til å bli helt magisk. Vil egentlig ikke ha for høye forventninger, men har bare på følelsen at dette blir tidenes nyttårsfeiring.

Krysser fingrene! ♥

11 kommentarer
    1. Elsker antrekket ditt og ønsker deg godt nyttår!
      Har du noen nyttårsforsetter? Selv er ambisjonen å teste sugardaters i 2017 – er såååå lei av å nesten aldri kunne kjøpe alt det fine du viser her, og fordommer er som kjent bare en test på om man tror på seg selv.

    2. Hei Andrea! Jeg husker at du brukte solpudderet too faced chocolate soleil tidligere. Jeg får ikke tak i det lengre, har du kjøpte dette i nyere tid? Vet du om det er forsvunnet fra markede, eller om det er blitt endret?

    3. pia: Helluu! Ja, har merket selv at det er vanskelig å få tak i. Men jeg så det på Sephora i sommer i alle fall 🙂 Er uansett helt sikker på at det er veldig lett å få tak i på ebay, så hvorfor ikke prøve der? <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg