Hjemme igjen!

Hei fininger 

I går dro jeg hjem til Bergen sammen med lille mollymolls, og det var faktisk første gang jeg fløy helt alene med henne. Hun trives vel ikke akkurat innestengt i en liten veske, for hun er jo vant til å alltid være løs, men heldigvis gikk reisen helt greit. Eneste var at det var helt sinnsyk turbulens så jeg trodde vi var nær døden ganske så mange ganger i løpet av den korte flyturen på 40 min.. Takk gud for at jeg ikke har noe flyskrekk, for da hadde nok hjemreisen vært skikkelig fæl- haha! 

Ellers er det FANTASTISK å være tilbake, og jeg føler meg så sinnsykt motivert for 2017. Har mange spennende planer på gang og har virkelig tenkt til å gjøre dette til mitt beste år så langt! Bloggen skal skinne igjen, noe den ikke har gjort på lang tid. Jeg har dessverre vært altfor dårlig på å tenke på bloggen som en jobb, og dere fortjener så mye mer enn innsatsen jeg har lagt i bloggen dette året som har vært. Planen er å alltid ligge foran med blogginnlegg, altså at feks mandagens blogging er ferdig fikset på søndag osv. Heldigvis har jeg Julia her i Bergen som jeg kan samarbeide masse med, så jeg har virkelig troa! I dag har vi tatt tre forskjellige shoots av hverandre og skal fortsette å jobbe resten av kvelden. Skikkelig produktiv dag, det gjør meg både veldig motivert og glad :)

Verdens nydeligste lille vesen som jeg elsker litt for mye 

Ellers blir en av mine største prioriteter i tiden fremover trening og sunn mat (typisk nyttårsforsett, hehe). Så planen er å inspirere og motivere dere masse på den fronten nå i januar og utover! Det vet jeg mange av dere er veldig interesserte i, så dette blir skikkelig gøy. 

Snakkes mer i morgen, da kommer svarene på spørsmålsrunden! :)

14 kommentarer

Siste innlegg