You asked, I answer

Bruker du noenganger løsvipper oppå vippeextentionsene? Har faktisk gjort det et par ganger i spesielle anledninger, men blir jo fort litt for mye vipper- haha! Nå bruker jeg faktisk remser fra mac og har ikke vippeexentions, og synes det også funker bra. Vippene mine trenger uten tvil litt pause fra extentions etter å ha gått med det i flere år uten pause.. Så nå bruker jeg heller serum før jeg legger meg og har på remser når jeg skal noe :)

Hvor mye penger bruker du på klær i måneden? Ikke så veldig mye egentlig, men varier selvfølgelig fra måned til måned. Kanskje et par tusen? Før i tiden kunne jeg jo shoppe for sikkert 50 k på en måned, så man kan trygt si jeg har roet meg ned ganske mange hakk. Nøkkelen for meg var å heller finne glede i viktige ting som mestringsfølelse, de jeg er glad i, trening osv og ikke måtte ty til materialistisk lykke for å få “gode følelser”. Livet er så mye bedre sånn!

Hvilken eyeliner bruker du for å lage winged eyeliner? Hehe, jeg bruker en dipliner fra Loreàl som heter “super liner carbon gloss”. Har brukt denne i flere år! Synes den er lett å bruke, holder lenge og ikke minst et stort pluss for den rimelige prisen.

Hvor ofte tar du sol? Varierer egentlig veldig, har liksom ikke noe “fast”. Kan gå flere uker uten at jeg tar noe sol! Men pleier å ha sol-perioder hvor jeg feks tar solarium ca annenhver dag/ hver tredje dag frem til jeg oppnår ønsket brunfarge. Så tar jeg det sjeldnere etter det kun for å opprettholde brunfargen 🙂 

Hva er dine reiseplaner for 2017? Pleier egentlig å ta reisene mine ganske så spontant og planlegger sjeldent. Men det blir nok mye reising i løpet av 2017 i likhet med andre år, hehe! Enn så lenge har jeg faktisk to reiser spikret og klare: LA og las vegas med friendsa i februar, og Barcelona med familien i juni. Ellers utenrom reiser skal denne sommeren bli tidenes festivalsommer, for festivaler er virkelig noe av det morsomste jeg vet! De jeg har tenkt på hittils er bergensfest, tysnesfestival, summerburst i sthlm, slottsfjell og palmesus. Gøy gøy :)

Angrer du på at du tok silikon? Evt større/mindre implantat? Nei, jeg er veldig glad for at jeg tok silikon. Til våren er det faktisk 4 år siden- tiden flyyyyr! Er også veldig fornøyd med størrelse, synes de passer min kropp fint og er glad de verken er større eller mindre. 

Har du farget håret blond igjen? Nei, har ikke gjort noe mer med håret mitt. På noen bilder kan det bare se litt lysere ut enn det egentlig er, feks når jeg tar bilder med blitz eller evt om bildene er redigert veldig lyse 🙂 Men trives sykt godt med mørkere hår, så vurderer faktisk å gå enda mørkere igjen snart!

Tjener du penger på bloggen? Det gjør jeg åpenbart- med tanke på livet jeg lever og at jeg ikke har noe jobb ved siden av. Faktisk har jeg aldri tjent så mye som jeg gjør i skrivende stund, til tross for mindre blogging. Bloggnorge økonomisk vokser for hver eneste måned som går, og det er helt syke priser som romsterer rundt. At en stor blogger kan tjene like mye som en lege gjør i måneden på et blogginnlegg som tok to timer å lage er kanskje urettferdig, men sånn er det bare blitt. Verden er urettferdig, enten man liker det eller ei. 

Teller du kalorier? Nei, det har jeg aldri gjort. Det siste jeg vil er å bli sykelig opptatt av mat, og å telle kalorier er en god start på mye skummelt. Uansett hadde jeg aldri orket å gjøre det heller, hehe 😉 Men har såklart ofte en viss oversikt over hvor mye kcal det er i maten jeg spiser, om det er mye fett, karbohydrater, proteiner osv. Er lurt å sjekke næringsholdet på varene du handler, slik at du kan velge det beste alternativet. Etter at jeg begynte å gjøre “research” på maten jeg pleier å spise fikk jeg meg faktisk mange overraskelser som er greit å vite! Som for eksempel noe jeg har nevnt før: Bremykt har dobbelt så mye fett som vita hjertego lett, og nesten tre ganger så mye kcal per hundre gram. Med andre ord slipper du unna en god del fett og kalorier bare ved å velge et sunnere smør-alternativ :) Slike små endringer kan faktisk gi gode resultater i seg selv.

Tar du botox i kinnene? Har aldri testet ut botox, og har heller aldri brukt fillers noe annet sted enn lepper. 

Har du tenkt til å ta høyere utdanning? Først er planen å prøve meg på litt buisness, altså ta bloggen et steg videre og skape noe jeg kunne klart å få stort. En nettbutikk eller noe i den duren! Denne lille drømmen vil jeg prøve å gjøre virkelig i løpet av 1-2 år. Om jeg ikke lykkes med det kommer jeg til å begynne å studere 🙂 Nå fikser jeg jo karakterene mine slik at alt er klart for et eventuelt studie, og prøver naturligvis å ende opp med så bra snitt som mulig slik at jeg har mye valgmuligheter. Blir spennende å se hvor jeg er om fem år, jeg har ikke peiling i skrivende stund- haha. Heldigvis har jeg troen på meg selv, så noe bra skal det nok bli!

Skal du kjøpe bil når du er ferdig med lappen? Jupp- ikke nødvendigvis helt med en gang, men skal i alle fall få meg en bil i løpet av de neste månedene. Har faktisk funnet ut nøyaktig hvilken jeg vil ha og den skal jeg vise dere i et innlegg senere!

Tror du det finnes kun en person for hver eller flere? Vet du hva? Jeg tror faktisk det finnes flere hundre tusen gutter i verden som jeg kunne blitt superforelsket i og hatt det veldig bra med. Det høres kanskje sykt ut, men tenk hvor mange mennesker det finnes i verden da! Jeg har vært forelsket og hatt kjærester, og hadde jeg vokst opp feks i spania eller et helt annet sted i verden hadde situasjonen sikkert vært helt lik. Og ja, jeg vet følelsen av å føle at du har møtt din soulemate og alt det der, men tro meg- den følelsen finner man igjen! Jeg har hittils i mitt 21 år korte liv følt at tre gutter har vært “the one”, og kommer sikkert til å føle det flere ganger før jeg til slutt ender opp med mannen i mitt liv. Viktig å ha troa på kjærleiken, selvom den også kan virke håpløs til tider.. ♥

Er du singel? Ja det er jeg. Nå har jeg ingen spesiell gutt i livet mitt, men plutselig dukker han opp uten at jeg aner det 🙂 Enn så lenge har jeg det gøy og prøver å gjøre det beste ut av singel-livet. For egentlig første gang i livet trives jeg faktisk skikkelig som singel, og det er sykt deilig! Viktig å ikke ligge hjemme og sippe over at man vil ha kjæreste og alt det der.. Ha det litt gøy, kom deg ut og flørt! Det er helt lov og bare godt for deg. 

Hvor kilen er du under beina på en skala fra 1-10? Haha, lol.. 0 dessverre. Ikke så morsomt å kile meg med andre ord!

Får du mer energi av å være med mennesker siden du er så sosial? Går det en dag uten at jeg får sosial stimulanse blir jeg faktisk litt små-gal, haha. Hva skal jeg svare? Å omgås mennesker jeg er glad i gir meg livsglede. Jeg vet helt sikkert at jeg aldri kunne vært lykkelig uansett hvor mye penger jeg hadde hatt om ikke familien og vennene mine hadde vært i livet mitt 🙂 Så ja, både glede og god energi får jeg så absolutt av å være sosial! Folk er forskjellige, og det er helt greit- men sånn er jeg. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Aaah, kjenner jeg savner sommeren etter å ha bladd i bloggarkivet mitt fra juli for å finne bildene jeg har brukt i dette innlegget. Vinter, mørketid, regn, snø, kulde og alt som hører med er virkelig ikke noe å juble av. Krysser fingrene for at tiden flyyyyr frem til våren, og så har vi noen ordentlig fine måneder i vente! Gleder meg til nye eventyr og masse morro, la oss gjøre sommeren 2017 til den beste noen sinne 

Forresten: tenkte å ha en egen liten spørsmålsrunde om trening og kosthold, så spør i vei om det er noe dere lurer på der! Svarer snart :) Suss og klem 

32 kommentarer
    1. Lurer på hva som skal til for deg hvis du mister motivasjonen til å trene eller har kommet litt ut av de gode rutinene? Er egentlig veldig glad i å trene selv, men merker at jeg sliter med å komme i gang..

    2. Hei
      Når på dagen liker du best å trene? Føler du at du får en bedre treningsøkt den ene eller andre tiden?

    3. Hvor ofte trente du i uken for å oppnå den kroppen du har nå?:) sånn generelt hvor mange ganger i uken:) sick fin btw

    4. Vil gjerne vite hva som er gode og dårlige alternativer i matveien, men da jeg leser på næringsstoffene bak på varen er det helt gresk for meg, og jeg aner ikke om det inneholder mye eller lite av de ulike stoffene og om det er bra eller dårlig. Hvordan skal jeg tolke og prosessere informasjonen som står på næringsstoffene?

    5. Jeg tror egentlig at det finnes noen for alle, men at mange ikke godtar “hva som helst”. Vanskelig å finne, men jeg tror kanskje det forsterker følelsen av å passe ekstra godt sammen, om den man til slutt eventuelt finner, er sjelden for deg..
      Noen passer sammen med mange, men kanksje de ikke har like god match med alle de passer til, som du ville hatt med en du, etter mye leting, endelig fant..
      Jeg tror det er mange av dem vi ser på som vellykkede i forhold, som bare ikke er så kresne som oss selv i valg av partner. Begge deler er både bra og dumt egentlig. Mange opplever kjærlighet, men kanskje ikke det ekstra som du er ute etter? Ble litt klønete dette..
      Kanskje du bare ikke har hatt flaks ennå. Tror også det er lettere å få et bra forhold om man vet man også har det fint alene!

    6. Hvor finner du motivasjonen til å dra å trene? Jeg har medlemskap, men bruker det dessverre sjeldent fordi jeg finner alltid unnskyldninger som gjør at jeg kommer meg unna..
      Noen spesielle øvelser for å trene rumpa?

    7. Har du oversikt over hva du spiser når du skeier ut eller skeier du ut så mye du vil og orker?
      Hvor mange ganger i uka skeier du ut hvis du gjør det?

    8. Hvor mange ganger i uka trener du og hva pleier du å trene?
      Har det vært perioder hvor du ikke har trent og fulgt kostholdet på f.eks en måned eller er du fast og streng med det hele tiden?

    9. Hvordan pleier en “cheat day” å se ut for deg, og hvor mange cheat days har du? Elsker bloggen din og blir utrolig motivert av resultatene dine 🙂

    10. Jeg kan ingenting om trening, og trener derfor ikke spesielt mye, men det vil jeg virkelig endre på! Hvor starter jeg, hvordan holder man seg til rutiner og det å spise sunt? Hva var din erfaring når du bestemte deg for å endre livsstilen din?

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg