black n gold

 Jakke fra Bikbok // Tee fra Malene Birger // Skinnbukser HER // Sko fra Nelly (utsolgt) // Veske fra Céline 

God søndag babes! Her i huset har jeg latet meg i timesvis med…. Kjendisfarmen!! Har faktisk aldri sett noe ordentlig på farmen, men jaggu var vel ikke det også sinnsykt avhengighetsskapende. Visste dere at jeg faktisk ble spurt om å delta i denne sesongen? Se for dere meg på farmen, det kunne vel neppe gått bra- haha! Alt de driver med der er vel egentlig ting jeg har sånn ca 0,0 peiling på. Så tror kanskje vi alle skal være glade for at jeg takket nei, selvom det sikkert kunne vært en kul opplevelse 😉 Neida, men kjendisfarmen var faktisk ganske så underholdende og ikke minst var det en morsom mix av deltagere, så anbefaler dere å  gi det en liten sjanse om tiden strekker til! 

Ellers gleder jeg meg masse til en ny uke, skal prøve å både komme med litt gymbilder og mat-tips i løpet av dagene som kommer. Sounds good? Sov godt, fininger 

29 kommentarer

Siste innlegg