– TODAYS LUNCH –

Yummyness 

Her her dere dagens sashimi-lunch! Blandingen på toppen gjør virkelig alt for smaken, anbefaler virkelig å teste ut. Er bare å kutte opp og blande sammen koriander, rødløk, ingefær og chilli. Tidenes blanding, nam!!! Denne lunchen er uten tvil en stor favoritt hos meg- en skikkelig sunn smaksbombe som du kan nyte med god samvittighet. 

Ellers tok jeg årets første treningøkt i dag, og det var SÅ deilig å komme tilbake. Skal sies at det var sykt tungt, og at både kondissen og styrken virkelig har blitt litt nedsatt, men snart er jeg back on top. Er skikkelig motivert nå på både mat og treningsfronten, så gleder meg til å inspirere dere også fremover! Husk at selvom du kanskje ikke fikk det til i fjor, betyr ikke det at du ikke kan klare det i år. Alt handler om en livsstilsendring, og det kan virkelig alle klare. Er bare lurt å ta det sakte men sikkert, og ikke være for ekstrem med en gang. Kommer til å snakke mer utdypende om alt det her snart 

22 kommentarer
    1. Hei, jeg har egentlig aldri vært din største blogg fan eller ivrigste leser, men jeg har lyst til å gi deg litt ros. Fra første gang du omtalte trening og kosthold, så synes jeg at du har gjort det på et veldig fint vis og med et tydelig smart, og sunt budskap. Selv er du for meg en av de få som klarer å skrive om dette på en fornuftig måte, uten å skape noe ekstremt press, men hele veien igjennom ha et veldig positivt fokus, som er veldig inspirerende. Det har hvertfall vært veldig motiverende for meg, så tusen takk 🙂

    2. Så gøy! Blir alltid motivert av innlegg på bloggen din. Kan du fortelle litt om
      Treningsrutiner og pulsklokken din fra Polar? Føler du den motiverer å utgjør en forskjell?

    3. Heii:) Jeg synes det er helt supert at du endelig har begynt å tenke på bloggen igjen, du sprudler av energi det er kjempegøy! Så gøy å følge deg.
      Vi har et spørsmål, vi skal på veninnetur til Bergen om et par uker. Vet du bare har bodd der et halvt år, men om du kommer på noen steder som du bare absolutt digger i Bergen hvor du alltid har det gøy kanskje du har lyst til å skrive litt om det.
      Ha en fin kveld:):)

    4. Ser kjempe godt ut, men håper du spiste mer enn dette? Ser ikke mettende ut akkurat. Ingen kritikk, for det ser godt ut, bare håper du spiser mer enn det.
      Ha en fin dag videre og lykke til med treningen fremover 🙂

    5. Anonym 2:07 : tror ikke du skal engste deg, da laks er veldig kaloririkt og dessuten er porsjonen ganske stor 🙂

    6. Takk for supert lunsjtips! Trenger virkelig noen nye retter å tilføre matvanene mine 🙂 Går mye i det samme her i hus! Gleder meg forresten til mer trenings- og matinspirasjon her inne igjen, er selv inne i en veldig god periode så da er det alltid gøy med andres tips også <3 Klem til deg!

    7. xplor: Uff ja, er så altfor lett at det blir for mye av det samme! :O Du burde virkelig prøve dette, gjerne med ponzusaus istedetfor soyasaus, blir enda bedre. Så sunt og godt 🙂 Hyggelig å hjøre og masse lykke til med et sunnere liv i 2017! Dette klarer vi <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg