TAKKNEMLIG

I dag har jeg tenkt litt over at jeg er takknemlig. Blant annet fordi jeg har så fantastiske lesere! Dere har vært så engasjerte i kommentarfeltet den siste tiden, og jeg må bare si at det motiverer meg så sykt til å gjøre en så god jobb som mulig. Å lese kommentarer er faktisk noe av det beste jeg vet om ved jobben min, og det er så hyggelig å få litt tilbakemeldinger på noe man har lagt mange timer i. Skjønner ikke hvordan andre bloggere klarer å ikke ha kommentarfelt- har jo prøvd det selv og det er virkelig ikke noe for meg i alle fall, haha. Elsker å kunne kommunisere med dere, lese hyggelige kommentarer som gjør dagen min og ikke minst generelt få tilbakemeldinger. Så tusen takk for det, kjære dere 

Ellers er jeg utrolig takknemlig med tanke på bursdagen min. Jeg fyller 22 år tirsdag 24.januar, og gjett hva? Da flyr Trifa og Goran (verdens nydeligste mennesker) som jobber i Nelly fra Stockholm til Bergen for å hoste en birtyday-brunch for meg i regi av Nelly på selve dagen min! Shit så gøy! Vi skal mest sansynlig holde brunchen på Nama sushi som er min favorittrestaurant i Bergen, og så stæsje det opp som bare det og gjøre det til tidenes lille feiring. Og ikke nok med det? 5 av mine beste venner fra Oslo kommer til Bergen torsdag 26 januar for å bli med på bursdagsfesten jeg skal ha på lørdagen! Jeg blir nesten rørt bare av tanken, det betyr sykt mye for meg at de vil komme helt til Bergen for å feire bursdagen min. Jeg er så sykt heldig, virkelig :)

Mye å være takknemlig for. Viktig å prøve å fokusere på hva som er bra i livet ditt, i stedet for det som kanskje kunne vært bedre. Noe du tar forgitt, skulle kanskje andre gjort alt for. Et godt eksempel på det er om du har begge foreldrene dine i live, for det er ingen selvfølge og livet er virkelig uforutsigbart. Vi har faktisk ingen garantier for en morgendag. Kanskje vi alle skal tenke litt ekstra over hvor heldige vi faktisk er i dag? Fokousere på det positive i livet vårt? Lag gjerne en liten liste, og når du leser i gjennom den vil du nesten garantert føle deg bedre. En positiv tankegang har virkelig så mye å si for en bedre livskvalitet og ikke minst å ha det så godt som mulig med seg selv   Nå skal jeg på trening, snakkes igjen snart! 

19 kommentarer
    1. Så fint innlegg Andrea! <3 Jeg har slitt litt med hjemlengsel den siste tiden, studerer og bor i Bergen men er ikke her fra - det kan hjelpe og tenke positivt, som du sier. Jeg skal bli flinkere til å tenke at jeg faktisk har to gode og trygge hjem, og en flott familie hjemme jeg kan savne <3
      Har forresten lurt på en ting: er du åpen for å møte blogglesere i Bergen? For eksempel finne på ting med blogglesere, som fjelltur eller vors, eller er det noe du ikke kunne tenkt deg i det hele tatt?

    2. Takk for dette innlegget, ser altfor lite mennesker her i Norge som er takknemlige!! Folk som begynner å grine over at de ikke fikk alt det de ønsket seg til jul eller klager over hvor slitsomt det er å jobbe et par ganger i uken når andre mennesker jobber over kanskje 16 timer i døgnet og får kjempelite eller ikke noe lønn i det hele tatt og bare blir utnyttet! Takk Andrea!

    3. Flink jente!!!
      Jeg har litttttt kritikk til deg, og det er at du lover veldig mye når det kommer til mer blogging fra din side, mer oppdateringer her, og dette har du gjort flere ganger og hver gang har du skuffet, dessverre. Jeg forstår fullt og helt at du vil nyte livet og alt hva det innebærer, og du er din egen sjef så du bestemmer selv hva du vil prioritere, det som blir feil er å love og gi leserne dine falske forhåpninger. Jeg skjønner også at du virkelig mener det når du sier det, men det dabber liksom av. Uansett, håper du klarer å holde motivasjonen oppe tross for denne dønn ærlige kritikken;p Jeg har virkelig sansen for deg for du har så mange gode verdier og du virker rett og slett veldig genuin som person. Ydmyk er du også! Takk for at du er du, Andrea

    4. Så utrolig vakker du er 🙂 og så hyggelig at du får besøk, høres ut som du har fantastiske venner 😀
      Super fint innlegg, med et viktig budskap <3

    5. Elsker bloggen din! Synes det er sååå gøy at du er ei skikkelig “jente-jente” og at du ikke prøver å endre på det, for å tilfredsstille noen andre. Jeg er og superglad i trening, sminke, klær og mote, og synes det er fantastisk å kunne koble av på bloggen din når jeg trenger et lite avbrekk fra alt annet. Du har veldig fine refleksjoner rundt livet generelt, og det liker jeg veldig godt ved deg i tillegg<3. Fra én Andrea til en annen: jeg digger deg❤️

    6. Så utrolig bra skrevet! Jeg har selv bare en forelder, og mistet min da jeg bare var 16.. Mitt liv og morgendag snudde på sekundet og ble alt for brått voksen. Det er viktig å sette pris på alle de dagene man våkner opp og har alt man trenger. Jeg har siden lært meg å nyte livet ekstra og ikke sutre over små bagateller. <3
      Stå på, du er flink!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg