For 1 år siden…

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Ah, SYDNEY  Tenk at det er et helt år siden allerede. Den byen der gjorde noe med meg, som jeg egentlig ikke klarer å beskrive.. Sydney er rett og slett det mest magiske stedet jeg noen sinne har vært. Alt var så idyllisk der, og til tross for hvor sinnsykt langt unna det var hjemme, så følte jeg meg faktisk hjemme. Jeg tror faktisk aldri jeg har følt meg så lykkelig før som jeg var de to ukene jeg tilbragte der. Du får både storby og fantastisk natur og strandliv på en gang, blir vel ikke mye bedre enn det? Husker jeg og Anniken ble helt forelsket i trærne der for eksempel, hvor rart er vel ikke det. Nesten så tårene strømmet på av å snakke om og se på trærne, haha! Og hvordan maten på caféene smakte helt likt som i Norge. Brødet var som det gode norske, og kaffe latten smakte nøyaktig likt. Alle menneskene virkret så lykkelige og avslappede, og hele byen var egentlig som en drøm. Ingen steder kan måle seg med Sydney i mine øyne! 

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

En ting er sikkert, og det er det at jeg MÅ tilbake. Helst i en lang periode, kanskje flytte dit i noen måneder. Det vil uansett ikke bli aktuelt før etter August, for vi har leiligheten her i Bergen frem til da. Men.. Kanskje jeg faktisk bare kunne hoppet i det og stukket til Sydney feks september og blitt til desember/januar? Prøver å tenke at det er nå jeg er ung, og det er uten tvil nå jeg har muligheten til å leve litt og gjøre sånne ting. Jeg har ikke forpliktet til noe som helst, og har jo faktisk bloggen som inntektskilde uansett hvor i verden jeg ønsker å bo. Så jeg KAN jo bare flytte til Australia nå, og det kan jeg nok mest sansynelig ikke om 5-10 år. Eneste er at jeg egentlig ikke vil reise alene, vil jo helst ha med meg en. Og det er jo åpenbart ikke så lett å bare få med seg noen til å flytte til andre siden av jordkloden i noen måneder, haha 😉 Kanskje noen av dere skal flytte til Sydney i høst og ville bodd meg meg? Eller bare joine min crazy, lille idè? Haha! Isåfall er det bare å skrive til meg på facebook. 

Nå skal jeg til noen venninner på middag, vi snakkes mer i morgen  

32 kommentarer
    1. Haha vet hvordan det føles. Har også veldig lyst til å bo i utlandet, prøvd å få med venninner men det er ikke så lett nei. Blir nok for meg selv, må bare bli ferdig med hudterapeut utdannelsen, og spare. Så er planen å reise etter sommeren og finne på noe kreativt med mitt nye yrke eller noe helt annet, hvem vet😁 Viktig å oppleve verden og ikke minst alle de fine trærene😊

    2. Sydney virker helt fantastisk – ihvertfall når jeg leser hva du skriver om stedet. Tenker selv dra dit neste januar. Har et lite spørsmål – var det mye edderkopper der? Hilsen en som er livredd dem, og er redd det setter en liten stopper for meg når det kommer til å flytte dit…

    3. Virker helt fantastisk💗
      Tenker akkurat det samme som deg og har planer om å dra i september eller
      Januar, avhengig av jobb😊 Anbefaler du å reise med ef og bodde dere på studenthjem?

    4. Hadde garanteeert blitt med på noe sånt om det bare ikke var så dyrt haha.. ikke alle som har blogglønn:( men det er virkelig drømmebyen, og landet! Eneste skremmende er alle insektene……

    5. Sydney er heeelt fantastisk! Vurderer faktisk å ta et semester av utdanningen min der denne høsten. Hadde vært supergøy om du bodde der samtidig 🙂

    6. så bra, hørt mye bra om de!
      Du burde absolutt utnytte muligheten ti å bo i utlandet nå som du har en jobb du lett kan ta med deg, god helg <3

    7. Åå, Sydney virker så fantastisk! Jeg kan faktisk ta hele sisteåret av bacheloren min der. Herregud, tenk å bo der i et helt år haha. Tror kanskje jeg må det!!😍

    8. Hei! Har faktisk tenkt å flytte ned dit akkurat den tidsperioden!!! Studerer i Norge men driver med selvstudier så kan gjøre det der😀 Vil opplever å ha det gøyy

    9. Åå, Sydney virker helt fantastisk! Hallo, hvis du klarer å bli ferdig med å ta opp fag til sommeren, så kunne du jo studert ExPhil i Sydney!! ExPhil SUGER, men da kan du i det minste ta faget i vakre omgivelser, og bare bli ferdig med det (for det suger så heftig, hahaha). Klem, og god helg, vakre du <3

    10. heihei
      jeg bare lurte på, hva het det der du tok vippe extensions i Olso? og faller de ordentlige vippene av? veldig lyst til å prøve det 🙂

    11. Jeg har helt siden i fjor drømt om å dra til Sydney, og tittet igjen på alle innleggene dine fra den perioden for to uker siden. Har kjempe lyst til å dra dit, men har ingen som joiner 🙁

    12. Hei, liker bloggen din godt.Men synes det er litt slitsomt når siden er så lys og du har så liten skrift og alt liksom er i dus farge. Kan du ikke gjøre skriften større, og forandre fargen på siden så det er lett å lese og lett å lese kommentarer osv? Hadde gjort alt mye bedre. Ellers vil jeg si du har en flott blogg og det er spennende å følge DG:)

    13. Har du vært i Brisbane før, eller kun Sydney? Hva syntes du om Brisbane isåfall?
      Skal selv reise på utveksling fra Bergen til Australia nå til høsten faktisk, og da står det mellom de to stedene! Utrolig kult om du også skal på samme plass, bor gjerne med deg jeg!!

    14. Jeg skal flytte til Sydney i juni/juli neste år, og bo der i et år! Drar helt alene, så om du vil vente enda en stund så er jeg mer enn åpen for noen å reise med 😀
      Er helt lik som deg, var der i 3 mnd for noen år siden og kan ikke legge fra meg den fantastiske byen

    15. Hvorfor ikke om 5 til 10 år også? Det er aldri for sent. Man vet aldri hva livet bringer. Flytte kan du hvor enn i verden du vil. Viktig å leve her og nå. Ta ting som de kommer.

    16. For noen heerlige bilder!! MÅ komme meg til Australia en dag altså <3 Alltid hatt en drøm om å reise dit for en litt lengre periode. Jeg skulle gjerne blitt med deg, fina, men da tror jeg at reisepartneren min her hjemme hadde blitt litt skuffet! Hehe. Ønsker den en fin uke 🙂 Klem!

    17. Jeg bor og studerer i Sydney og det er heeelt fantastisk! Du burde virkelig flytte hit for en periode! Da anbefaler jeg å bo i området Coogee i Eastern Suburbs, aaah det er så fantastisk der, er liksom en helt egen vibe 🙂 🙂

    18. Plis hva heter sangen på slutten av videodagbok på youtube, den derre ”so selfinportant” eller noe sånt,

    19. Har du komplekser med dine legger? Føler alltid du kutter bildene av deg selv rett ved kneet. Selv synes jeg jeg har litt store legger, ettersom jeg har spilt fotball i alle år. Lurer på om du har noen tips eller øvelser som kan minske dem?

    20. Kom kom! Vet ikke om du husker det, men jeg kontaktet deg i fjor da dere var her. Du burde absolutt flytte ned hit en stund!! Why not? Skjønner du vil ha med deg noen, men om du ikke finner noen så ta sjangsen og kom ned likevel! 😀 Du har ingenting å miste, og du vil garantert få deg venner og en plass å bo.
      Om du trenger tips/hjelp så så si gjerne i fra 🙂 klem

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg