Oslo i 24 timer


– Add me on snap: andriss –

Da var jeg tilbake i Bergen igjen etter et døgn i Oslo! Korteste turen noen sinne- haha. Det har virkelig gått i et kjør, og jeg har vel egentlig ikke fått slappet av i et eneste sekund. Men skal sies at det absolutt var verdt det selvom jeg er ekstreeeemt klar for sengen i skrivende stund. Har fått tilbragt hyggelig kvalitetstid med både venner og andre bloggere, spist to deilige middager, vært på yoga, spa og møter! Føles ut som at jeg var borte i flere dager, men så dro jeg faktisk fra Bergen i 17-tiden i går og er tilbake nå- haha. Yoga var forresten SÅ deilig og ikke minst ganske god trening, så det er absolutt noe jeg kunne tenkt meg å gjort mer av. Følte jeg ble skikkelig avslappet og “renset” på en eller annen rar måte, haha 😉 Anbefaler å teste ut! 

Sov godt dere, snakkes mer i morgen 

10 kommentarer

Siste innlegg