UKEN SOM GIKK

Ukens tanke: Hmm, er kanskje tre ting som har stått mest i hodet på meg denne uken! Bursdagen min, lappen og.. trening. Og selvfølgelig skole da, så digg å komme tilbake. Ellers vurderer jeg også sterkt å flytte til Sydney etter sommeren som jeg skrev her forleden, så det har jeg også tenkt endel på- haha. Sikkert 1000 andre ting også for den saks skyld!

Ukens opptur: Oslo på torsdag var kanskje den største oppturen forrige uke? Selvom det ble et stressende døgn var det skikkelig gøy og hyggelig. Ellers var jeg faktisk på en liten date, haha! Jeg har blitt den beste single personen, før var jeg helt elendig og gadd ikke en gang å svare gutter, men nå gir jeg faktisk en liten innsats. Så fornøyd med meg selv, haha! Og vet dere hva? Da blir det faktisk ganske så mye morsommere å være singel :)

Ukens nedtur: Hmm.. Føler jeg sjeldent har nedturer, så her må jeg tenke meg nøye om. Jo! At Trifa, verdens beste person og samarbeidpartner skal slutte å jobbe i Nelly. Det er SÅ trist. Heldigvis er hun faktisk på vei fra Stockholm til Bergen nå for å feire bursdagen min i morgen, så da skal vi drukne sorgene med masse morro i Bergen by, hehe 

Ukens person: Jeg har så mange fantastiske mennesker i livet mitt, så hvordan velge? Men når jeg tenker meg om, så må jeg nok gi denne til Bjørn-Erik. Han kommer til Bergen i morgen tidlig og blir helt til søndag, kun for å være med meg! Så søt! Ellers er han jo bare verdens mest fantastiske menneske, virkelig. Han gjør meg så utrolig glad og får meg til å le konstant, elsker virkelig den gutten der av hele mitt hjerte 

Ukens film/serie: Film ser jeg på kanskje 2-3 ganger i året uten å overdrive (vet det er sykt rart), så der har jeg ingen tips å komme med. Men av serier har det gått i Svenske Hollywood fruer, Farmen kjendis og “60 days in”. Sistnevnte er superkult og spennende, anbefales!

Ukens mat: Hmm, helt ærlig har det gått mye i knekkebrød, yoghurter og havregrøt den siste uken. Ikke sånn superspennende, hehe! Men i morgen blir det tidens sushimiddag på Nama, så det gleder jeg meg helt sykt til. 

Ukens leser: Det må lett bli skjønneste Janne. Hun legger alltid igjen superhyggelige kommentarer som jeg virkelig setter pris på. Takk snille deg 

Ukens sang: “Kjærlighet er mer enn forelskelse – Gaute ormåsen”, altså den sangen der.. Har fått den så sykt på hjernen! Første gang jeg hørte den var jeg sånn.. eeeh, okei? Men nå elsker jeg den av hele mitt hjerte og har den på repeat konstant, haha. Ellers eeeelsker jeg “Fall in love – Benjamin Ingrosso”, fineste sangen. 

Ukens cravings: Ostekaken som Madicken skal lage til bursdagen min i morgen! Har tenkt helt sykt mye på ostekake de siste ukene, for gud så godt det er. Trodde ikke jeg likte det (helt ærlig pga navnet, høres ikke veldig digg ut), men så ga jeg det en sjanse nå i høst og har cravet det nesten daglig siden- haha! Snille søsteren min som lager det til meg- lett om det skal bli frokost i morgen. Yummy!

Ukens lættis: 

Altså??? HAHAHAH!! Jeg døde da jeg så dette bildet, besteveninna mi er GAL. Thats why I love her 😉

Ukens obsession: Farmen Kjendis skal få den her!! Skulle ønske det gikk hver eneste dag, blir nesten gal av å vente. Hvem skulle trodd farmen kunne være så gøy??? Her må jeg forresten legge til at det er SYKT irriterende at nettavisene alltid skal avsløre hva som skjedde på farmen så fort det har gått live, popper som oftest opp øverst på facebooken min med en stor overskrift med hvem som røk ut eller lignende og jeg blir såååå sur. Personlig ser jeg det alltid på tv2 sumo senere, så det har skjedd flere ganger at jeg ufrivillig får vite hva som kommer til å skje i episoden jeg hadde gledet meg til. Ikke greit, skjerpings til nettavisene- haha!

Ukens gledingz: Bursdagen min, lett! Skal feire både i morgen på selve dagen OG på lørdag, og gud som jeg gleder meg. Og må si jeg gleder meg spesielt mye til at mine fine Oslo venninner og ikke minst skjønne Anna kommer på besøk for å bli med på feiringen, det skal bli helt fantastisk å ha de her! 

Ukens flause: Haha okei.. Dette vil jeg egentlig ikke skrive, men vil jo egentlig by litt mer på meg selv her på bloggen, så here we gooo! Som sagt over her var jeg på en liten date forrige uke, superhyggelig. MEN, selvfølgelig måtte det skje noe sykt kleint. Han ventet på bussen med meg da jeg skulle hjem, og så oppfattet vi bussen litt sent, og derfor måtte jeg si hade superraskt. Så løper jeg mot bussen, og SELVFØLGELIG lukker dørene seg akkurat i det jeg skal inn, og jeg ender opp med å bli helt skvist i dørene men klarer så vidt å krige meg gjennom. Altså guuud, why?! Døde av flauhet i et par minutter der ja. Fikk til og med en melding etterpå hvor han skrev “klemte dørene deg i hjel eller? hehe”. Jupp. Kult. Bra Andrea  ;)))

Dette var faktisk min første ukesoppsumering noen sinne! Er det noe dere vil jeg skal fortsette med? :)

37 kommentarer
    1. Hei, Andrea<3 Jeg lurte på om du kunne skrevet en liten "Sydney-guide"? Virker som om du er veldig glad i å være der. Kan du skrive hva du synes er så bra, hvor det er best uteliv, hvor det er best shopping, hva som er verdt å oppleve? Skal dit snart selv:-)
      Klem!!

    2. Hahaha, ukens flause fikk meg til å le høyt, jeg bare ser det for meg! Det må ha vært kjempefælt der og da, men det har vel sin sjarm siden han sendte deg en morsom melding like etterpå 😉 Ukens flause må du fortsette med!

    3. Fortsett med det ja! Og om du generelt kan begynne å blogge oftere? Elsker bloggen din og har lest den i alle år, men må innrømme det er skuffende når du sier gang på gang at du skal bli såå mye flinkere til å blogge og er såå motivert, også skjer det aldri. Har mista tellinga på hvor mange ganger dette har skjedd nå. Husker du ikke at du hadde fast tredjeplass på blogglista? Er en grunn til at du ikke har det nå, du oppdaterer jo aaaldri. Håper du blir flinkere på det, Isabell Raad oppdaterer f eks 3 ganger om dagen!

    4. Andrea: Heihei! <3 Har nok ikke så altfor mange tips, er 1 år siden jeg var der og har kun vært der én gang. Vanskelig å huske hva utesteder, restauranter osv het.. Men du kan jo bla litt i arkivet mitt fra da jeg var der! Det ligger i januar og februar 2016 arkivene :))

    5. Ukens flause!! Hahaha, huff, så grusomt… Har opplevd det før, bare takk og lov det ikke var meg! Morro å høre du dater igjen 🙂 Kos deg med det! Klem

    6. Marthine: Hahaha! Har åpenbart blitt klemt i døra før, og det er kleint uansett, men hvert fall ille når det er etter en date med en fyr du møtte for første gang og ikke kjenner i det hele tatt :O Velvel, sånt kan skje den beste, haha. Og ja, det er veldig hyggelig! Er ikke det at jeg nødvendigvis er interessert i å få meg kjæreste, men tenker at når jeg først er singel får jeg like gjerne gjøre det beste ut av det og dra meg selv litt ut av komfortsonen <3

    7. Vil bare si du har blitt enda bedre på blogg fronten i det siste! Du byr på deg selv og jeg merker personligheten din skinner litt mer igjennom nå enn før <3 du er bra!!

    8. Så koselig at du er begynt på datern! Var det i Oslo eller Bergen? Har du noe tips til resturanter som er bra å møtes på for første gang? Tenkte å bevege meg utav komfortsonen selv, så hadde vært fint med noe tips<3

    9. Du er søt da! <3 Alltid koselig å legge igjen kommentarer her inne, er så mye gøyere å følge bloggere du liker når vi kan ha en kommunikasjon 🙂
      Jeg var forresten på Olivia på Aker Brygge på søndag, og følte det var noe kjent med han som satt på nabobordet som jeg aldri helt fant ut av hvem var.. ser nå at det var han kompisen din på bildet over her! Haha. Måtte le litt nå 🙂
      Gratulerer så mye med dagen forresten, fine deg! <3

    10. Åh, jeg tenkte akkurat det samme som deg, ang ostekake. Men så smakte jeg på pasjonsfruktostekake. Er fortsatt helt frelst, du burde lage det med søsteren din en dag. Suuuuuper godt

    11. Hva gjorde dere på daten? Har selv lyst til å gå på slike dater, men er redd det blir kleint
      Fortsett med slike innlegg!:D

    12. Haha, du er så skjønn! Liker at du du byr litt mer på deg selv for tiden, det gjør at man får et mye mer “ekte” forhold til deg 🙂

    13. Jeg er SÅ enig med det med nettavisene og farmen! Hahah, jeg la meg tidlig i går så rakk ikke del 2, hvor man ser hvem som går ut, og selvfølgelig klarer jeg å sjekke facebook i dag tidlig og da er det første som kommer opp 🙁

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg