Bestiss helg!

Nå er fineste Emilie også på plass i Bergen, og vi har allerede hatt en superfin dag her sammen. Tok med Oslo-turistene opp til fløyen blant annet- haha! Ellers har Anna også kommet nå, og så kommer de tre siste straks. Har faktisk hele 7 venner på besøk i helgen, så her blir det fult hus! :) I morgen er det jo klart for tidenes bursdagsfeiring (jupp, feirer to ganger), og jeg føler meg sykt heldig som har så nydelige venner at de flyr helt til Bergen for å bli med. Vi skal ha det SÅ gøy, og jeg har blant annet handlet inn til hele 200 jellyshots som jeg skal servere gjestene mine i morgen. Haha! Har forresten kjøpt verdens fineste kjole til anledningen, kanskje dere vil se en liten sneak peak i morgen? 

3 kommentarer
    1. Har du gjort noe med håret ditt i det siste? Det så litt slitt ut..
      Virker som du får en fin helg! 🙂

    2. De solbrillene til Emilie var uutrolig fine!! kan du spørre henne hvor hun har kjøpt de og hvilken modell/merke de er i? 😀 Har leitet etter noen akkurat sånne, men finner de ikke noe sted!:.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg