Hurra for meg!

Hola, babes 😘

Her ser dere litt bilder fra feiringen min på lørdag! Tenk at jeg er 22 år da dere, føler jeg nettopp var 15 år og løp rundt å tøffet meg på ungdomsskolen. Blir nesten redd over hvor fort tiden går, føler snart livet er over om det skal gå i den farten det gjør nå- haha. Men skal sies at det selvfølgelig er deilig å bli eldre også, merker selv hvor mye jeg forandrer meg i tankegangen på bare et par år. Andrea 18 år og Andrea i dag er faktisk to veldig forskjellige personer, og jeg liker dagens versjon mye bedre. Så dette lover godt for fremtiden med andre ord ;)) Hehe, neida. Men bursdagsfeiringen min var virkelig superhyggelig, og levde absolutt opp til forventningene. Hadde det fantastisk gøy fra start til slutt, og var omringet av en nydelig bukkett med gode venner hele kvelden og natten 

Flotte venner + ekstra flott hund💛💛

The blog squad 😎 Julia, Benny og Anna ♥

Processed with VSCO with hb2 preset

Her ser dere hele… 200 jellyshots!! Disse består av 50% vodka, haha. Og det verste av alt var at alle var borte da vi dro videre 😜😜😜

Processed with VSCO with hb2 preset

Skjønneste Anna 💛

Har forresten fått veldig mange spørsmål om kjolen min etter å ha lagt ut bilder på insta og snap, og regner med at jeg sikkert får noen her og, så da er jeg heller i forkjøpet! Den er fra For love and lemons, jeg har strl 34 og kjøpte den på Nelly. Men den er dessverre utsolgt der. Superfin og veldig spesiell kjole egentlig, er veldig fornøyd med den 😄

19 kommentarer
    1. så deg med en fyr på lørdag så jeg lurte litt på det samme som hun Amanda.
      Dater du noen eller? 🙂

    2. Herregud hahaha! Hun er singel så om hun har det gøy med flørting og dates her og der så er det HELT innafor og ikke minst spennende og gøy! Er ikke rart heller at gutta henger etter henne sånn som hun ser ut;) vakre, digge men viktigst av alt selvsikre jenter med selvtillit tiltrekker seg lett gutter/menn like a moth to a flame babeee~~~~~~~~~~ nyt Andrea, nyyyyyt livet

    3. Fiiin, bruker du selvbruning eller noe annet på kroppen, og hvilken foundation+solpudder bruker du? Så sykt fin hudfarge :O

    4. Du må virkelig være den beste bloggeren!! Har lest bloggen din siden 2010, og per i dag er jeg glad for at jeg har fulgt med så lenge. Du er så flink til å reflektere over livet og er voksen i tankegangen din, og det er virkelig givende for folk flest enn sånne overfladiske rosa-bloggere.. Heia du! 🙂

    5. Hei!
      Teit kommentar fra “Cristine” over her! Synes du var dødsfin på håret, og kjolen var bare amazing!<3
      Synes du kler veldig godt å ha håret oppsatt! Liker generelt bedre selv å ha håret satt opp/borte fra ansiktet, siden man da får ansiktstrekkene og kjevepartiet frem som jeg synes er veldig fint, hehe 🙂 Så the big question, hvordan lagde du frisyren?:D

    6. Emma: Søt du er! <3 Setter håret i en dott, sprayer en del hårspray og prøver å løsne håret en del med hendene sånn at den ikke er stram. Og så blir den egentlig bare finere og finere ettersom timene går 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg