Jeg har begynt med vippeserum!

God morgen, babes!

Vil starte dagen med å anbefale dere tidenes beste vippeserum. Som dere vet har jeg tenkt til å slutte med vippe-extentions i en periode, rett og slett fordi mine egne har blitt superslitte av det. Har jo hatt vipper i snart 4 år uten pause nå, så selvfølgelig sliter det. Mine egne vipper var virkelig ikke fine lenger, så da kjente jeg at jeg bare måtte gjøre noe med det. Så nå har jeg faktisk begynt med serum, sikkert flere år senere enn de fleste andre- haha! Har vært superskeptisk, men innser nå at serum faktisk funker. Og ikke bare funker, det er faktisk helt rått. Har flere venninner som bruker vippeserum og har fått kjempegode resultater, så da måtte jeg bare slenge meg på. 

Dette er vippeserumet jeg har fått anbefalt og til slutt gikk for! Litt billigere enn mange andre på markedet, så det er et stort pluss. Nå er det faktisk på tilbud til bare 299 kr  Har brukt det hver kveld nå i en måneds tid, og allerede nå ser jeg stor forskjell. Vippene vokser mye fortere, er lengre, fyldigere og mørkere. Altså, dette er vel alle jenters drøm?? Nå skal jeg fortsette å bruke serumet, så er målet til slutt å kun ha mine egne vipper og ikke bruke falske lenger. Tenk så deilig da! Dere finner serumet HER (adlink)😘 

19 kommentarer

Siste innlegg