DETTE ER STORT

Processed with VSCO with a5 preset

Noen som ser at bloggen min ser litt annerledes ut enn siden sist? Jeg har nemlig signert kontrakt hos nettavisen/side2! Haha, wæææ. Dette er veldig stort for meg, og en superspennende avgjørelse. Jeg har jo vært selvstendig blogger i 8 år nå, hvis vi ser bort i fra det halve året jeg var på plattformen “Werun” i 2012. Så å nå gå bort i fra det, og være under noen, blir veldig annerledes. Men jeg tror det skal bli bra! Er slitsomt å måtte ta seg av alt med samarbeid osv på egenhånd, og kan se for meg at det vil bli motiverende med et team rundt seg. Nettavisen vet jo absolutt hva de driver med, så jeg føler at bloggen min er i trygge hender. Kjente at jeg trengte en liten forandring og noe nytt for en gangs skyld, og er nå egentlig bare veldig spent på hvordan dette blir. Uansett er jeg i alle fall sykt klar og motivert for at 2017 skal bli et skikkelig bra bloggår!! Dere er verdens beste lesere, og jeg vil være den beste bloggeren jeg kan være for dere 

36 kommentarer

Siste innlegg