Gjett hva jeg skal i LA?

// annonse

God søndag, babes!

Nå skal jeg fortelle dere noe sykt kult som jeg gleder meg skikkelig til- jeg skal nemlig shoote med Good for me i Los Angeles allerede på torsdag! De flyr ned for å shoote sammen i to dager, og da skal vi bare ta massevis av nydelige bilder. Wææ! Det blir så sykt gøy. Dere må gjerne følge med på instagrammen deres @goodformeas og ikke minst følge dem på snapchat @goodformebaes, for jeg skal ha snapchat takeover under dagene vi shooter. Morroooo 😄😄

Betakaroten fra Good for me er som dere vet en stooor favoritt hos meg, og jeg har vel brukt dette produktet i årevis nå. Pleier å begynne på det 2-3 uker før ferier, så tar jeg det hver dag under ferien og så er det viktig å ta det en god tid etter du har kommet hjem for at brunfargen skal holde så lenge som mulig. Så nå før Dubai og LA har jeg tatt betakaroten hver eneste dag, og gleder meg skikkelig til å se hvor bra farge jeg ender opp med denne gangen. Om noen skulle lure går jeg på betakaroten fast i perioden april-september siden man da nesten daglig blir eksponert av solen, så det er det jeg anbefaler dere å gjøre 🙂 

Med betakaroten oppnår jeg en dyp brunfarge jeg aldri ville klart uten, jeg blir sjeldent solbrent og får aldri soleksem. Kapslene er superlette å svelge, og produktet er veldig billig. En boks inneholder hele 60 kapsler som holder til 2 måneders bruk, jeg tar en hver morgen til frokosten 🙂 Etter at jeg begynte med betakaroten har jeg virkelig blitt helt avhengig av det, for hvem vil vel ikke oppnå den beste brunfargen man kan få? 

Dere får bestilt betakaroten fra Good for me HER 

17 kommentarer
    1. Driter i hva du skal i LA. Du har tydeligvis blitt så “opptatt” at du ikke kan svare på spørsmål, så jeg unfollow`er..:(

    2. Utrolig dumt reklamere på noe som er kreftfremkallende. Å ikke kom med at alt nå til dags er kreftfremkallende. Visste du at Norge ligger på blant topp 3 over land med mest hudkreft I HELE VERDEN ? Vi utsetter oss for for mye solarium og “sjokk” soling. Itilegg er det mye forsking på at for store doser A vitamin ( altså betakaroten ) øker sjansene enda mere for hudkreft. Når Norge allerede ligger så lang på lista for hudkreft trenger vi ikke at bloggere reklamerer for betakaroten som trigger det enda mer.

    3. Dersom noen av dere har lyst å teste en snarvei til blogg’er livet Andrea lever kan jeg anbefale sugardaters.no (følg dagboken min på min Facebook-side for mine opplevelser)

    4. Wow, og nok en gang markerer du skriften SUPERLITEN når du skriver “annonse”. Skjønner ikke i hvordan verden du mener dette er greit. SÅ mye makt, SÅ høy lønn, SÅ stor markedsføringsverdi. Jeg synes det er skikkelig feigt å skrive det med så liten skrift!

    5. Ehm.. Maria; greia er at hun har gjort det hun skal, som er pålagt i en annonse. Den er markert. Hvorfor gjør det deg så frustrert om det er lite eller megastort ? Hva er det å bli så sur for lol. Sånn er det bare, og ikke bare på denne bloggen eller i bloggverden generelt heller. Ta å pust litt

    6. Sier som Marie, hvorfor kan du ikke være redelig og merke tydelig med annonse? Poenget med merkinga er at leseren skal se med en gang at det er annonse. Shady å forsøke å skjule det! Gjør jobben din ordentlig!

    7. Hei Andrea! Vet du om betakaroten trigger pigmentflekker?
      Har hatt pigmentflekker tidligere i ansikte men etter jeg sluttet å sole ansikte er de forsvunnet. Litt redd for at de skal dukke opp igjen hvis jeg hadde startet på betakaroten. Takk for svar på forhånd 😄

    8. Er det sånn at du vanligvis på vinteren ikke tar betakaroten hvis du ikke skal til varmere strøk? 🙂
      Mulig du har skrevet det før, men fant det ikke 🙂

    9. Tine: Poenget er at hun forsøker å skjule det ved å gjøre det så lite som mulig, og det er et forsøk på å lure folk. Jeg liker ikke at folk forsøker å lure andre.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg