#STARSTRUCKED

// Lokal tid i LA: 23.00

Hey babes ♥

Siden sist har vi egentlig bare.. festet- haha! Vi er virkelig helt elendige her nede. Sist jeg skrev til dere skulle vi ta noen “rolige drinker” som resulterte i nach til 5 på natten og så dagsfylla allerede klokken 15 dagen etter. Digg å drikke øl til frokost, haha! Nei, nå må vi nesten skjerpe oss litt- blir jo helt forferdelig slitne. Men skal sies at det er supergøy å dra ut her da, i likhet med egentlig alt annet her nede. Jeg elsker virkelig LA! Vurderer sterkt om det heller er hit jeg bør flytte i august, og jeg vet at Henriette og Bjørnis også er inne på tanken. Man lever bare en gang og det er nå vi er unge uten særlige forpliktelser, så selv tenker jeg at man bare bør kaste seg ut i det dersom muligheten er der. 


Breakfast @ Backyard bowls

Ellers så vi vår første kjendis i dag! Selveste Sofia Vergara fra Modern family satt på nabobordet vårt på acai-bowl stedet dere ser bilder fra over her. Fy søøøren det var rart! Hun var like smashing som på bilder, og til min store overraskelse fikk hun faktisk være helt i fred. Det synes jeg var skikkelig deilig å se. Vi gadd med andre ord ikke å ta noen snikbilder, gå bort å si hei eller lignende, rett og slett fordi jeg er helt sikker på at de får mer enn nok av det fra før. Synes hun fortjente å kose seg der i fred og ro, haha! Men gøy var det 😄

28 kommentarer

Siste innlegg