ONE NIGHT IN VEGAS

Hellooo babes 

Nå er vi på vei hjem etter ikke en gang et døgn i Las Vegas, men guuud for en kul by! Det er seriøst noe som bare må oppleves, helt crazy. Hadde nok ikke reist kun dit på ferie, men er dere i LA anbefaler jeg virkelig å ta turen. Rundt 4-5 timer med bil og så er du plutselig i Vegas, helt nydelig! Vi reiste hit med et par amerikanere vi har blitt kjent med her nede, og dro på Hakkasan som er typ det sykeste utestedet ever. Var ikke i seng før 9 tiden, fikk sovet 3 timer og så måtte vi sjekke ut av hotellet. Skjønner ikke at jeg fortsatt lever etter denne turen- haha!

I morgen drar vi hjem, noe som er sykt kjipt, men likevel blir det litt deilig å komme tilbake også. Kjenner jeg savner Bergen skikkelig, og ikke minst gleder jeg meg jo helt psyko mye til at Bjørn-Erik flytter inn! Vi to er seriøst the perfect team med den mest interne humoren noen sinne. Vi må nesten få til en videoblogg snart så dere kan se, for vi to sammen er faktisk helt sjukt- haha. I LOVE YOOOOOU 😍

24 kommentarer

Siste innlegg