Jeg reiser med EF språkkurs igjen!

// innlegg i samarbeid med EF Språkkurs

Image and video hosting by TinyPic

Som mange av dere nok allerede vet så reiste jeg med EF Språkkurs i fjor vinter, og da til Sydney med Anniken. Vi hadde virkelig verdens beste tur, og jeg blir helt varm i hjertet bare av å tenke på det. Kjærligheten vi fikk for den byen der var helt ubeskrivelig! Jeg har reist mye, men Sydney er virkelig et av de mest magiske stedene jeg noen sinne har besøkt. Det var også helt fantastisk gøy å være på tur med EF, og hele opplegget i seg selv er bare dødsbra. Er jo perfekt å kunne kombinere ferie med skole, og selv følte jeg at jeg fikk masse ut av kun to ukers undervisning i engelsk. På skolen blir du kjent med mennesker fra hele verden, noe som var sykt kult, og det er superlett å få venner der- så ikke stress over å evt skulle reise alene 🙂 Jeg gleder meg SYKT til å reise med EF igjen, og vet denne turen kommer til å bli minst like bra! Weee 💗

Image and video hosting by TinyPic

Det som er så fantastisk med EF Språkkurs er at de har oppstart hver eneste mandag hele året, noe som gjør at man kan planlegge turen sin akkurat slik man ønsker. Du kan velge mellom hele 46 destinasjoner og 7 språk. Denne gangen reiser jeg og Bjørnis til magiske Miami hvor EF Språkkurs har en skole som ligger på stranden 🙂 Vi gleder oss virkelig til å vise dere denne magiske destinasjonen. Har aldri vært i Miami før, og det er uten tvil et sted som har stått høyt på lista lenge, så det blir helt sykt gøy! Med tanke på at man kan reise i alt fra 2 uker til 5 måneder med EF Språkkurs så frister det selvfølgelig å reise mye lenger, så dere som har muligheten til dette må bare gripe sjansen. 

EF Språkkurs har reiser for alle aldre, så det er da alle som er 16 år og oppover som kan reise! Så hvis du har eller skal ha et friår, ønsker å gjøre noe annerledes i sommerferien eller bare går med en drøm om å reise samtidig som du får noe nyttig ut av det, så er dette reisen for deg. I tillegg er det også mulighet til å få støtte fra Lånekassen til språk som: fransk, spansk, italiensk og tysk! Så hvis du vil lære deg et helt nytt språk, så har du muligheten til det nå. Men husk at EF Språkkurs har søknadsfrist 15. april, så her gjelder det å sikre seg en plass før det er for sent. Jeg har allerede fått beskjed fra min studieveileder at det er få plasser igjen på mange av destinasjonene, så jeg vil derfor anbefale dere og motta et gratis pristilbud per mail fra EF Språkkurs HER for å se nærmere på mulighetene du har. Og hvis du bruker kodeordet «AndreaEF» når du bestiller så får du også opptil 10.000 kr i rabatt!

Image and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPic

Ah, Sydney- gleder meg til å komme tilbake en vakker dag. Men denne gangen er det Miami, og avreise er faktisk allerede om kun to uker. Så glad for at jeg fikk ta med meg Benny, vi kommer til å ha det helt fantastisk! Tenkte å kanskje lage en videoblogg fra hele reisen også, det hadde vært sykt gøy 😀

21 kommentarer

Siste innlegg