Det beste vippeserumet til kun 249 kr!

// annonselenke

Processed with VSCO with a5 preset

Processed with VSCO with a5 preset

– Dere finner serumet HER

Ville bare tipse dere om at Komorebi vippeserum er satt ned til kun 249 kr hos Nelly! Som dere vet har jeg sluttet med vippeextentions og prøver å bygge opp mine naturlige etter 4 år med falske, og jeg skal love dere at de ikke så bra ut- haha. Vippeextentions sliter mye, det er det ingen tvil om. Og hva gjør man da? Jo- bruker serum! Dette har jeg brukt i et par måneder nå, og synes det funker dødsbra. Mange vippeserumer som er ganske så dyre, så 249 kr er virkelig en god deal. At serum funker er det ingen tvil om og det er faktisk helt sykt hvor fort man ser forandring. Skikkelig gøy å følge med på 🙂

At mine vipper trengte litt pleie og kjærlighet var det absolutt ingen tvil om, haha. Anbefaler å prøve- selvom du så er fornøyd med vippene som de er nå. På et par uker vil de bli både fyldigere, lenger og mørkere- DET kan man like. Bare et lite tips en onsdagsvkeld fra meg 

16 kommentarer
    1. Frida: Poenget er å få friske vipper igjen, fordi de var helt ødelagt og det var vanskelig for vippeteknikeren min å sette på extentions. Har bare pause fra vippeextentions, skal begynne med det igjen når vippene mine har vokst ordentlig ut og fått hvilt noen måneder 🙂 Enn så lenge bruker jeg falske vipper når jeg skal noe / tar bilder. Har med andre ord ingen planer om å gå tilbake til naturlige vipper selvom jeg bruker serum, vil bare gjøre de sterke igjen- noe som funker veldig bra 🙂

    2. I moved to Oslo at the beginning of this year and bought the serum after reading your first post about it. I immediately fell in love with it and a big plus is that the price is not high.

    3. Å skrive “ingen tvil om” tre ganger i et så kort innlegg, tar seg ikke veldig godt ut. Bare et tips 🙂

    4. Kanskje du kunne lagt ved et bilde som viser hvor sykt bra serumet funker? virker lite troverdig når du bruker falske uansett.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg