BERGEN ⇒ ​OSLO

Processed with VSCO with m3 preset Processed with VSCO with a6 preset

Processed with VSCO with m5 preset Processed with VSCO with a6 preset

Processed with VSCO with m3 preset Processed with VSCO with a6 preset

Jakke HER // Genser HER // Strømpebukse HER // Støvletter HER // Veske fra Givenchy (adlinks)

Nå er vi i bilen på vei til Oslo! Ja vi kjører faktisk, rett og slett fordi jeg følte det var praktisk denne gangen. Og nå kom jeg på at jeg har glemt å fortelle dere at jeg har fått meg bil….HAHAHA! Er det muuuulig.. Har hatt bil i snart en måned nå, og elsker livet med bil! Deilig å endelig få bruk for lappen også 😉 Så ja- fikk rett og slett bare lyst til å kjøre til Oslo, så har jeg også bil hele uken og kan styre litt som jeg vil. Skal blant annet en tur opp på hytta hvor mamma og pappa er allerede, så det blir gøøøy! Gleder meg til en deilig påskeuke med familie og gode venner, før det bærer avgårde til Miami neste søndag. Shiiit, gode tider i vente  

Vi snakkes mer i Oslo fininger!

13 kommentarer

Siste innlegg