Miami- here we come!!

// reise i samarbeid med EF

JIPPI!

Nå sitter jeg og Benny på flyplassen i London, og venter på flyet vårt til Miami. Fy søren så digg det skal bli med litt sommer, har ikke kjent solen på kroppen siden oktober så nå var det virkelig på tide. Ellers er det jo også helt amaaaazing å endelig skulle oppleve Miami og Florida! Det er jo absolutt en liten drømmedestinasjon, så det blir spennende å se hva Miami har å tilby. Som dere vet reiser vi på språkkurs med EF, så dette blir en ordentlig jobbtur- altså blir det også mye som skjer her inne. Og det er jo gøøøy 😀 Vi skal blant annet lage en vlog fra turen, noe vi har lovet EF, så det gleder jeg meg veldig til! Den kommer selvfølgelig ikke før vi er hjemme igjen da ♥ Uansett- dette blir fantastisk og jeg gleder meg masse til å ta dere med på reisen vår! 😍

EF Språkkurs sin søknadsfrist gikk ut i går, men jeg fikk beskjed fra min studieveileder om at det fortsatt er mulig å melde seg på for de som ikke fikk gjort det. Derfor bør du ikke nøle med å sikre deg en plass om du går med en drøm om å reise samtidig som lærer deg et nytt språk og får nye venner fra hele verden. PS! Du har også mulighet til å få opptil 10.000 kr i rabatt hvis du bruker kodeordet «AndreaEF» når du bestiller. Få tilsendt et gratis pristilbud fra EF Språkkurs og få mer informasjon om din drømmedestinasjon. Vær rask før de siste plassene forsvinner ✈️🌴☀️

7 kommentarer

Siste innlegg