MIAMI LIFE

Lokal tid i miami: 12.28 // Reise i samarbeid med EF

Hei fininger 💗

Først og fremst: Tusen takk for alle kommentarer til innlegget i går! Tror dere vet jeg sliter litt med å åpne meg og være privat her på bloggen, så det var veldig hyggelig med så mange fine tilbakemeldinger ♥ En slags del 2 med tips til å komme seg videre kommer soon 😋

Ellers koser vi oss fortsatt veldig her i Miami. Stranden på bildene under ligger bokstavlig talt 20 meter fra skolen, så her henger vi en del. Jeg elsker virkelig sommer og strand, om det så er dag eller kveld. Sand under tærne, bølgene som bruser, roen, vinden.. Føler virkelig jeg lever i slike øyeblikk. Har sykt lyst til å ta med et pledd ned på stranden en kveld, drikke rødvin og bare ligge dere i timesvis, se på stjernene og snakke om alt mellom himmel og jord. Hvor nydelig høres vel ikke det ut?

Processed with VSCO with s3 preset Processed with VSCO with s1 preset

Processed with VSCO with s3 preset Processed with VSCO with a6 preset

Processed with VSCO with s3 preset Processed with VSCO with v8 preset

Processed with VSCO with s3 preset Processed with VSCO with a5 preset

Processed with VSCO with s3 preset Processed with VSCO with v8 preset

Processed with VSCO with s3 preset Processed with VSCO with a5 preset

Når man er på EF Språkkurs sin skole i Miami så har man mulighet til å oppleve ting som: Bahamas, Key West, Everglades, Disneyworld i Orlando, masse shopping ++. Selv skal vi til Disney world i morgen og jeg gleder meg helt sjuuuukt! Det blir nok et minne for livet, YAY. Så er det jo klart for Bahamas på søndag- med andre ord har vi masse gøy i vente 😍

Pssst… I dag skal vi forresten ha snapchat takeover på EF sin snap. Der skal vi ha tour rundt om kring på skolen og litt av hvert, så følg gjerne med. Legg til “efnorge” for å se💗 Snakkes mer senere!

24 kommentarer

Siste innlegg