Vi klarte det!

Lokal tid i Bahamas 08.00 // Reise i samarbeid med EF

Processed with VSCO with a5 preset

Processed with VSCO with s3 preset

Processed with VSCO with a5 preset

Processed with VSCO with a5 preset
Processed with VSCO with a5 preset

BAHAMAS LYFE

Aaaahhh, her vil jeg bli for alltid! Føler jeg er i paradis. Sykt digg at det var så kort å ta turen hit, om man vil til den største øyen så tar det faktisk bare to timer med båt fra Miami. Med andre ord kan man fint ta en dagstur til Bahamas om man ønsker det, noe EF tilbyr når du er på språkkurs med de i Miami. Karibien er uten tvil noe jeg må utforske mer- kanskje jeg skal slenge meg på et cruiseskip til høsten/vinteren? Det hadde vært noe det 😍

Ellers må jeg skryte litt av meg og Benny: Gjett hvem som har vært supersunne siden vi kom? YAY, vi klarte målet vårt. Har typ kun spist fisk, kylling og grønnsaker. Det er ikke dårlig når man er i junkfood’ens hjemland, og ikke minst når man elsker peperoni pizza med ranchdressing mer enn alt i verden- haha! Men det føles veldig bra, og jeg gleder meg til å fortsette de neste månedene før sommerferien starter 💪💪 Bli med!

15 kommentarer

Siste innlegg