TAN ON POINT

Lokal tid i Miami 14.00 // innlegg i samarbeid med good for me

Yaaaay! Nok en gang takket være betakaroten fra Good for me så har jeg fått tidenes brunfarge på ferien. Har faktisk ikke vært så mye i solen en gang fordi vi har hatt så mye overskyet vær, så må si jeg er veldig happy. Nå har jeg byttet over til Betakaroten Gold, fordi jeg eeelsker designet (ta en titt, kan ikke bli finere) + at det er en vegetabilsk kapsel. Soleksem har jeg heller ikke fått, og takk gud for det! Det er noe jeg egentlig sliter med, men med betakaroten har jeg ikke fått det en eneste gang- ever. En god grunn i seg selv til å gå på betakaroten 🙌

En boks betakaroten inneholder 60 kapsler og holder til hele to måneders bruk. Anbefaler å feks kjøpe to pakker og starte nå i mai, og så gå på det ut august. Da har du betakaroten hele perioden hvor vi har best vær her i landet. Brunfargen vil både bli dypere OG holde lenger 💕 Pssst.. “andrea20” gir dere 20% rabatt!  

Dere finner classic betakaroten HER og gold HER

30 kommentarer

Siste innlegg