BYYEEEE

// reise i samarbeid med EF 

Processed with VSCO with a5 preset

Processed with VSCO with a5 preset

Bjørnis ble igjen i Florida, så da endte det opp med en 24 timers lang hjemreise helt alene (!!!) 4 flyplasser og en altfor lang tur, haha. Ikke gøy, spesielt når man ikke en gang har selskap. Men sånn er det jo bare når man reiser, og det er jo uten tvil verdt det. Var med andre ord ganske så zombie da jeg kom hjem, og endte faktisk med å sove hele 14 timer i natt. Craaazy!! Var så trist å forlate Bahamas etter bare to dager, der var det virkelig paradis. Men nå venter hverdagen og eksamensperiode 🙂 Første eksamen er om en drøy måned, så nå må lesingen starte for fullt. Jeg får heller reise igjen når sommerferien kommer 😍

Forresten: Etter stor pågang har EF Språkkurs nå få plasser igjen til sine språkkurs! Du bør derfor sikre deg en plass så snart som mulig. Få tilsendt et gratis pristilbud fra en studieveilder og spar opptil 10.000 kr ved å bruke kodeordet «AndreaEF» når du bestiller din drømmereise ✈️🌴☀️

8 kommentarer
    1. Kimmy: Aner ikke hva som blir skrevet om der, for bruker det ikke. Men hva skal man si- dumt om folk skriver sånt, men jeg vet jo selv at det ikke er sant. Jeg mobber ingen, jeg baksnakker ingen og jeg er snill mot alle jeg møter. Folk får tro eller si hva de vil, men jeg er trygg på hva slags menneske jeg er så det påvirker meg ikke 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg