Jeg gikk crazy på mac

Helluuu!

 Da vi var i Miami skulle jeg egentlig bare en rask tur innom mac for å kjøpe meg et par nye løsvipper, men endte plutselig opp med alt dette under. Var kanskje ingenting jeg egentlig trengte, men sånn går det noen ganger- haha. Å være i sminkebutikker for meg er som å være i godteributikker for barn tror jeg, loooove it.  Synes mac har mye bra, så det er faktisk der jeg har kjøpt mest sminke de siste årene. Feks liplineren på bildet under i fargen “stripdown” er verdens fineste, blending øyenskyggekosten deres er helt rå, løsvippene er nydelige og øyenskyggen i fargen “swiss chocolate” er min største favoritt ♥


Processed with VSCO with m5 preset

Apropos sminke så har jeg faktisk ikke sminket meg siden vi var på Bahamas, så i dag skal jeg få fjeset på igjen etter en liten pause. Jeg er faktisk sykt glad for at jeg har bloggen, for ellers tror jeg aldri at jeg hadde sminket meg- haha. Sminker meg faktisk typ kun når jeg skal ta bilder eller evt hvis jeg skal ut, ellers gidder jeg aldri. Har innsett for lenge siden at vennene og familien min elsker meg uansett hvordan jeg ser ut, så da orker jeg ikke bryet med å pynte meg for dem 😝

Nå skal jeg en tur til byen! Har en haug av planer på lista i dag, men har forhåndskrevet et innlegg som kommer i kveld. God helg babes!! 💋

9 kommentarer
    1. Ah, elsker mac 😀
      Hahah høres ut som meg. Jeg sminker meg også kun hvis jeg skal knipse bilder eller møte venner, eller ut på byen hehe!
      God helg til deg også! Kklem <3

    2. Mener du virkelig at du ikke hadde på deg sminke når du va på Bahamas? Du har både på deg foundation og highlighter, og sikkert mye solpudder. I tillegg redigerer du huden din for å få flawless skin. Er berre deg selv du lurer desverre 🙁

    3. Anonym: Lol les teksten, skriver at jeg ikke har sminket meg etter at jeg kom hjem! Og jeg redigerer ikke huden min på bilder lenger, den er nok bare sånn- enten du vil eller ei 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg