SUNT OG DIGG

Her har dere gårdagens middag! Ble så godt at jeg nesten bare måtte tipse dere også. Prøver som dere vet å være så sunn jeg kan nå, og denne middagen er virkelig helt perfekt. Man trenger salmalaks, spinatblader, avocado og mango- og så består blandingen på toppen av rødløk, ingefær og chilli. Topp gjerne salaten med både koriander og sesamfrø- koriander er så sykt digg til salmalaks 🙂 Til slutt er det bare å helle over ponzusaus, eller soyasaus for den saks skyld. Enkelt, sunt og en skikkelig smaksbombe i munnen. Prøv!! Selv skal jeg lage dette masse fremover 😍

8 kommentarer
    1. Hei:)
      Nydelig mat, takk for tips – midt i blinken for min smakssans!
      Jeg bor som deg i Bergen, og har etter mye om og men bestemt meg for å ta automatlappen. Jeg er sykt lei av å høre om alle som absolutt skal mene så mye på mine veiene når det gjelder dette valget. Tipper du kjenner deg litt igjen der.. Har googlet meg litt frem til innleggene jeg husker du skrev om kjøreskolen du brukte, og jeg lurer litt på om det fremdeles finnes noen form for rabattkode fra deg? Velger nok uansett team som du brukte, ser at flere hadde positivitet ting å si om de:) Målet får være å ha lappen innen neste sommer. Først av alt gruer jeg meg til teorien, ææ! Noen tips?
      Ha en kjempefin kveld/dag alt ettersom når du leser dette:)
      Klem!

    2. Her ser man at jeg ble satt til andre arbeidsoppgaver fordi jeg ikke ville komme til møte de hadde satt opp da det var et meget kort varsel og jeg her ville vurdere om jeg skulle ha med advokat. Så bestemmer arbeidsgiver at vi skal ha eget møte med min advokat, noe jeg aldri hadde tenkt på. Når arbeidsgiver vil styre bruken av advokat sier jeg opp advokaten. Så bestemmer arbeidsgiver at jeg da ikke vil møte uten advokat – som om jeg ikke følger opp dette – men jeg hadde da aldri tenkt å ha noe eget møte med advokat, men å bruke advokat til alle de spontane møtene arbeidsgiver satte opp. Og da sier arbeidsgiver at jeg må levere nøkkelkortene. Og så får jeg permisjon uten lovhjemmel. Dette er jo helt absurd. En arbeidsgiver kan da ikke sette en til andre arbeidsoppgaver og bruke sin styringsrett fordi en ikke vil gå til et møte uten advokat – en har jo rett til å ha med noen til alle møter med arbeidsgiver. Og så lager de altså så et styr om at jeg ikke vil ha eget møte med advokat og at jeg ved flere anledninger har sagt at jeg ikke vil komme uten advokat – ja og da til de vanlige spontane møtene. Hvorfor var det så vanskelig å sette opp litt lenger frist så advokaten hadde mer mulighet til å komme på de vanlige møtene? Hvorfor var det så viktig at jeg kom uten noen ved min side på de spontane møtene? Og dette syntes flere advokater var greit. At jeg skrev om de på facebook overgikk at de som en statlig arbeidsgiver gav faen i lover og regler.

    3. Hei, søte fine deg!
      Kan du komme med en “sommer garderobe” tips /inspo eller noe du selv har bestilt fra nelly? Ville satt skikkelig stor pris på det!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg