ENDELIG TILBAKE

Hoodie HER // Lignende solbriller HER 


Jenta miii 

BERGEN 😍😍😍 

Jeg og Vilde tok turen opp og ned fløyen i går kveld! Perfekt å få kombinert aktivitet med venninnekos 🙂 Prøver å trene seks dager i uken nå, så da er det sykt nice å bytte ut treningsstudioet mot natur når muligheten byr seg. Og jeg må si at jeg bor i den perfekte byen sånn sett! 

Ellers har jeg vært ganske stressa siden jeg kom, og det har vært ekstremt mye å fikse. Blant annet regnskap som jeg har sittet med i flere dager.. Er ikke bare-bare å ha sitt eget AS, og det er mye jobb bak en blogg som man ikke ser. Men nå begynner jeg å komme à jour, så min lille “bloggpause” er herved over, haha. Etterpå skal dere få se dagens handlekurv- nå skal jeg legge meg ut i solen en time eller to. Vi har tidenes vær her i Bergen nå, så alle er nesten komisk glade. HYGGELIG!! 

8 kommentarer
    1. Hei.
      Ville bare informere deg om en profil på face som jeg tror er falsk. Det er bilder av deg. Profilen heter Elton Laurel Nordin

    2. Hei Andrea! Lurte på om du visste hvor Vilde har kjøpt den grønne genseren? Har lett lenge etter en slik men har ikke klart å finne en som er så fin som den Vilde har på bildet! 🙂

    3. Utrolig fin flette/hestehale venninna di har!!! tror du hun kunne vist på bloggen hvordan hun lager den før 17.mai?

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg