ENDELIG!!!

// annonse

Processed with VSCO with n1 preset Processed with VSCO with a5 preset
Processed with VSCO with a5 preset
Processed with VSCO with hb2 preset

YAY! Har gledet meg så lenge til at Good for Me skulle lansere Hair Luxious, og endelig er det ute på markedet. Dette er som dere sikkert skjønner et kosttilskudd for håret, som inneholder en lang liste av ingredienser som er fantastisk for håret ditt. Selv bruker jeg jo extentions nå, og da er det uten tvil ekstra viktig å ta vare på mitt naturlige hår. Extentions sliter jo endel på håret, så hair luxious er varmt velkommen hos denne frøkna her! Ingen sier vel uansett nei takk til både lengre, tjukkere og sunnere hår? Og dere- SE på det nydelige designet. Så girly og fint, akkurat slik jeg liker det 💅💄👑💁 Viktig å huske på at dette produktet som alle andre kosttilskudd fungerer best over tid. Jeg skal holde dere oppdatert på min fremgang!

Join meg på min #hairluxious reise du også  –> med koden “andrealux15” får dere 15% rabatt (gjelder alle produkter). Dere finner det HER!

14 kommentarer

Siste innlegg