SO CUTE


Topp HER // Bukse HER // Sko HER (adlinks)

Okeeei, kan man være forelsket i en bluse så er jeg det- haha! Hadde aldri trodd den skulle være så fin da jeg klikket den hjem, så det var en hyggelig overraskelse. Helt perfekt passform og bare rett og slett helt nydelig. Denne skal bli brukt maaasse i sommer, og jeg vurderer faktisk å klikke den hjem i grønn også. Ellers har jeg klessalg på snapchat fortiden, så hvis dere vil se om det er noe dere liker så kan dere legge til “andriss” om dere ikke har meg der fra før. La ut endel i går, og mer kommer så snart jeg er ferdig med dette innlegget. Etter det er det skoletid! Under tre uker til min første eksamen nå, så begynner å stresse bittelitt. Da er det ikke annet å gjøre enn å komme seg på skolen og få jobbet litt kollokvie 😉

Snakkes senere fininger 🌸💛🌸💛

31 kommentarer

Siste innlegg