FAV LUNCH

Processed with VSCO with a5 preset
Processed with VSCO with a5 preset– YUMMY –

Dette har jeg spist nesten hver eneste dag etter at jeg prøvde å lage det for første gang, sååå godt!! Supergodt med stekt egg også istedenfor roastbeef’en 🙂 Synes speltlomper er helt genialt og det er så mye spennende man kan lage, egentlig bare kreativiteten som setter grenser. Kombinasjonen over har jeg funnet på selv for eksempel- haha! Det er Phiadelphia light, spinat, roastbeef, agurk, litt soyasaus (lol super random men digg) og så litt chillikrydder og pepper på toppen. Faktisk en skikkelig smaksbombe i munnen og SUNT ♥ 

9 kommentarer
    1. Du burde prøve kombinasjonen med kremost, kalkunpålegg, ost og avokado. Jeg liker også å toppe meg noe crunchy som paprika. Du kan eventuelt bytte ut kalkunpålegget med spekeskinke for enda knall kombo. Its AMAZE!

    2. Prøvde å lage dette i dag, det var kjempegodt! Takk for tips! Her er et tips til deg: speltlompe, philadelphia light, ruccola, rødløk og laks! kjeeeeempegodt 😀

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg