ENDELIG SKAL JEG TILBAKE

God morgen, fine lesere!

Gjett hvem som skal til LONDON i dag da? Nå er det hele 3 år siden sist jeg var der, så det var virkelig etterlengtet med en tur tilbake. London gir meg så sykt mange minner fra da jeg var yngre, hvor jeg og Fanny ofte dro på “bassetur” dit og shoppet som gærninger- haha! Akkurat blitt store bloggere, begynt å tjene endel penger, og bare typ 15 år gamle. På den tiden var det riktignok bare et mål for en London tur, og det var å svi av hver eneste krone vi hadde. Minner, opplevelser og lignende kunne jeg nok ikke brydd meg mindre om- shopping var det vi kom for! Morsomt å tenke på hvor mye jeg har forandret meg sånn sett, for shopping er kanskje det siste jeg tenker på denne gangen. Jada, jeg kommer sikkert til å kjøpe noe- men det er ikke fokuset. 

Grunnen til at vi drar til London i dag er faktisk fordi Fanny skal ha konsert der i morgen (!!!!), noe som er helt sjukt. Fanny har virkelig slått gjennom med artistkarrieren sin den siste tiden, og jeg er SÅÅ stolt av henne. Med andre ord tar vi selvfølgelig turen for å supporte bestissen vår ♥ Blir i London i 3 dager med gode venner, og krysser fingrene for at vi får en skikkelig fin tur. Gleder meg blant annet til å teste ut utelivet i London, for jeg tror faktisk aldri jeg har vært ute der. Det blir GØY! Skal knipse som en gud og få oppdatert dere så mye jeg kan- haha 💁💁💁


Et par bilder fra sist jeg besøkte London- april 2014! Vi snakkes senere i dag dere 💕💕

10 kommentarer

Siste innlegg