SEE U SOON, LONDON

Fanny og Henri koser seiiii ♥

Shopping heaven! Her var vi i New Bond street som har typ alle luksusbutikker du kan tenke deg + victorias secret 🙂


AH, shake shack!!! Hit må dere virkelig om dere er i en by som har det- tidenes diggeste fast food restaurant. Altså maccern, in n out.. hva som helst, ingenting er i nærheten av shake shack. Takk gud for at vi ikke har dette i Norge, for da hadde jeg neppe klart å kontrollere meg- haha 👅👅

Beste Henri! Genserkjolen min fra Filippa K er utsolgt, men en annen superfin jeg også har som er nesten helt lik finner dere HER ♥

Nå er jeg hjemme i Bergen igjen etter tre fine dager i London. Kunne lett vært der en uke, men nå har jeg fire eksamener som venter på meg. WÆ! Og alle i løpet av to uker, så nå blir det så og si kun lesing som står på planen frem til 14 juni hvor jeg endelig har sommerferie. Da skal ferien feires med “bergen-fest”, som er en festival her. Dit kommer blant annet Ellie Goulding, Karpe Diem og Zara Larsson (!!!) så det skal bli helt fantastisk gøy 🙂 Kan ikke se for meg en bedre måte å starte sommerferien på! Så går nok sommerferien over på et blunk, og i slutten av august er det neste å flytte til Los Angeles. Haha guuuud, får nesten litt panikk av å tenke på det. Jeg er gal 😱😱😱

30 kommentarer

Siste innlegg